Meld je aan voor gratis Streaming Demo's

Vanaf 10 februari wordt het toegestaan om de producten die klanten online of telefonisch bestellen, op te halen bij de winkel. Dit biedt voor de retailer de mogelijkheden om de klant letterlijk de weg (terug) te laten vinden naar de winkel, winkel etalage, maar ook om kosten te besparen. Prestop heeft de software oplossing klaar om te zorgen dat klanten niet in de rij gaan staan en te voorkomen er dat er (wederom) kritiek komt. 

Werking:

Met deze software-oplossing kan de klant aangeven dat hij/zij buiten staat en een bestelling komt afhalen. Door een QR-code te scannen (die duidelijk zichtbaar is) met zijn/haar smartphone wordt er een webpagina geopend waarop de klant kan aangeven dat hij/zij een bestelling wenst af te halen. Door het invoeren van een bestelnummer weet het winkelpersoneel om welke bestelling het gaat.

De klant krijgt een wachtnummer toebedeeld en krijgt een bericht op haar/zijn telefoon wanneer hij/zij aan de beurt is. De klant kan bij wijze van spreken in de auto wachten.  De winkelier kan op een tablet, smartphone, computer via een eigen web gebaseerde omgeving de wachtrij zien en de ingevoerde bestelnummers. Vervolgens roept het personeel de wachtende nummers een-voor-een af, of selecteert een specifieke wachtende klant uit de rij.

Elke winkel(keten) krijgt een eigen online beheeromgeving om per winkel de wachtrij te beheren en klanten af te roepen. Het is niet nodig om additonele software te installeren. Ook is voor elke winkel een unieke QR code beschikbaar om te printen en op een goed zichtbare plek op te hangen. Het is uiteraard mogelijk om meerdere QR-codes op verschillende plekken rondom de winkel te hangen.

De winkel heeft enkel een tablet, smartphone of computer met internetverbinding nodig om het systeem te bedienen.

Extra opties voor de wachtende gebruiker:

  • Uit de wachtrij stappen. (stoppen)
  • Inzicht hoeveel wachtenden voor hem/haar
  • Aangeven dat het langer duurt voordat men zich meldt
  • Een SMS notificatie instellen (SMS provider nodig)

Extra opties voor het winkelpersoneel:

  • Een wachtende uit de wachtrij eerder oproepen. (zelf de volgorde bepalen)

Extra opties voor de beheerder:

  • Overzicht van alle winkels en wachttijden
  • Rapportages en statistieken bekijken
  • QR codes downloaden

 

Dit systeem is verder uit te breiden naar een volledig wachtrij management systeem met ticketprinter kiosks en nummerweergave displays. Bekijk deze oplossing:    Wachtrij Management Systeem

 

Prijs

  • Deze oplossing is te huur voor slechts €4,00 per dag
  • Maandelijks opzegbaar

Optioneel:

  • Er is ook een mogelijkheid om een zuil met ticketprinter te combineren met de QR code 

 

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze oplossing of uw project bespreken?

Brochure  informatie aanvraagformulier

Of neem direct contact op met Prestop!

Tel: 0499-367 607

E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspreek:

plan een (digitale) rondleiding