Selfservice kiosk

Op een selfservice kiosk kunnen klanten via een afgeschermde webshop het assortiment bekijken, een barcode scannen en de bestelde artikelen direct afrekenen. Hiermee kan bereikt worden dat alleen het nieuwe assortiment kan worden besteld en de voorraad in de winkel vanuit de winkel wordt verkocht. 

De verwachting is dat er minder funshoppers zullen zijn. Dit betekent dat je wilt bereiken dat de bezoekers ook tot koop aangaan! Op een selfservice kiosk kunnen klanten via een afgeschermde webshop het assortiment bekijken, een barcode scannen en de bestelde artikelen direct afrekenen. Hiermee kan bereikt worden dat alleen het nieuwe assortiment kan worden besteld, zodat deze niet meer in de winkel hoeft te liggen en dat de nieuwe collectie juist rechtstreeks vanuit de winkel wordt verkocht. 

Met plaatsing van selfservice kiosken wordt er ook bereikt dat de bezoekers zich op vaste locaties gaan bevinden. Door de nieuwe regels over het maximaal aantal bezoekers per vierkante meter moeten ook winkels worden heringericht. Dit betekent dat er producten de winkel uit moeten. Door toepassing van selfservice zuilen kan de klant alsnog de producten kopen.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding