PERSONEEL GEZOCHT

Balie en staande bestelzuilen in elf meer Domino's

Maandag 11 Juli 2022

Domino's bestelzuilen inmiddels goed verspreid over heel het land

De afgelopen twee weken zijn er op elflocaties verspreid over heel Nederland bestelzuilen geïnstalleerd bij Domino's vestigingen. Zo zijn er bijvoorbeeld in Beuningen, Zwijndrecht en Heerenveen baliemodellen geïnstalleerd, in Steenwijk een enkelzijdige, staande bestelzuil en in Dinxperlo een tweezijdige, staande bestelzuil. Door de verschillende modellen heeft iedere Domino's de juiste zuil voor de juiste ruimte. 

Voordelen order kiosks bij Domino's

Met de bestelzuilen is er minder menselijk contact nodig bij de bestellingen en kan het contact verschuiven naar het verwelkomen van de klanten en de aflevering van de bestellingen. Hierdoor blijft er meer tijd over voor het bereiden van de pizza’s en kan het (schaarse) personeel optimaal worden ingezet. Domino’s zet de zuilen ook in omdat bewezen is dat een bestelzuil significant meer omzet oplevert omdat er veel meer side sales is.

Domino's heeft ervaard:

  • Een order kiosk leidt tot gemiddeld 25% meer omzet
  • De gemiddelde besteding per gast stijgt aanzienlijk
  • Helpt voor een efficiëntere personeelsbezetting
  • Verlaagt de maandelijkse kosten
  • Vermijdt lange, onoverzichtelijke drukte voor de kassa
  • Genereert extra inkomsten door upselling en cross-selling

In de coulissen

De kiosk software ontwikkeld voor Domino's is een op maat gemaakte oplossing die door heel het land te vinden is in Domino's stores. Al het beschikbare aanbod in de winkel en op de website staat ook op de kiosk. Klanten kunnen door alle menu categorieën heen scrollen en pizza’s, snacks, shakes, en meer bestellen en aanpassen naar smaak met de ingrediënten selector zoals klanten gewend zijn van Domino's. Iedere avond wordt deze automatisch geüpdatet en draait offline. Alleen de betelling en betaling gebeurt online.

Als de klant zijn bestelling samengesteld heeft, kan afgerekend worden door middel van de ingebouwde pin terminal van Adyen, deze ondersteunt alle gebruikelijke betalingsmogelijkheden. Na betaling wordt de bestelling doorgegeven aan de betreffende store met behulp van de Domino’s API, komt deze ook op het in-store wachtrij scherm te staan en gaan ze gelijk aan de slag met de bestelling.

Naast de hardware levert Prestop, in samenwerking met applicatiespecialisten, ook de bestelapplicatie en de kassa koppelingen met onder andere BORK, Lightspeed L, Lightspeed K, Untill, Gasttrofix, MplusKassa, MrWinston, Trivec, Nuvopos, Twelve, Vectron, Cashdesk, NCR Aloha, GreePOS, Oracle, Micros en VJA Software.

Meer informatie, demo of prijsopgave?

Wil je meer informatie over food / QSR bestelzuilen of andere interactieve oplossingen? Bezoek ons Interactive Experience Center voor een rondleiding van alle interactieve oplossingen die we hebben.
Of neem contact op met Prestop via 0499-367 606  | verkoop@prestop.nl | Vul het contactformulier in

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak:

plan een (digitale) rondleiding