Google & Prestop Event

Donderdag 31 Januari 2019

Self-service en webshopkiosken retail

Online bestellen bij de winkelvloer of restaurant

McDonald's heeft bewezen dat hun bestelzuilen de toekomst zijn van (self-service) restaurants. Kiosken kunnen zorgen voor een toename van 30% in bestelwaarde, hogere klanttevredenheid, kortere wachtrijen en meer. De recente uitrol van 1000 kiosken door Prestop in Duitsland voor de Accell Group bewijst dat de detailhandel kiosken heeft geadopteerd.

Het maken van een aangepaste kiosk vereist inspanningen van meerdere partners. Adyen, Prestop, PostNL en Google zullen een reeks sprekers ontvangen die uitleggen hoe kiosken in een bedrijf kunnen worden geïmplementeerd, beheerd en bewaakt, en hoe kiosken de winstgevendheid kunnen vergroten.

Samen zullen wij relevante klantcases presenteren (ANWB, Tommy Hilfiger, etc.) met cijfers en tips voor een succesvolle uitrol van (webshop) kiosken.

Waar en wanneer

Donderdag 14 februari 2019 - 12.00 uur | Google Amsterdam
Voeg toe aan: Google Calendar | iCalendar

 

Programma

  • 12:00 uur | Lunch & walk-in 
  • 13:00 uur | Retail Buying Study | Thirza Commandeur (IPG)
  • 13:30 uur | Retail evolution with Kiosks | Alexander Aelberts (Prestop)
  • 14:00 uur | Connected Retail with Chrome Enterprise | Alex Lancee (Google)
  • 14:30 uur | Coffee break & demos
  • 15:00 uur | Google Cloud Ecosystem | Max van Zoest (Google Cloud)
  • 15.15 uur | Adyen: next gen payments | Ynske van Vliet (Adyen)

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom