Prestop introduceert wachtrijmanagement oplossing

Woensdag 13 Mei 2020

Om de bezoekers aan de winkel, restaurant, kapsalon, etc. goed te reguleren, levert Prestop sinds kort een wachtrijmanagement oplossing. Uit de eerste opstellingen bij twee retailers is gebleken dat de bezoekers zonder mondelinge uitleg snappen hoe ze een ticket kunnen verkrijgen en hoe ze kunnen zien wanneer ze toegang krijgen tot de locatie. 

Tijdens het wachten hoeven de bezoekers zich niet op te stellen in een wachtrij. Om te zorgen dat ze naast de nummerweergave op zijn/haar mobiel, ook de volgnummers op schermen kunnen volgen hebben we een aantal producten in ons assortiment opgenomen en zelf ontwikkeld. 

Meerdere combinaties mogelijk

Zo zijn er twee soorten digitale stoepborden, waarvan er een op accu's werkt. Verder zijn er ook high brightness schermen beschikbaar die achter het raam kunnen worden geplaatst. Deze schermen kunnen daarnaast ook in buitenzuilen worden ingebouwd, maar zijn bovendien een uitstekende oplossing i.cm. informatiezuilen.

Uniek is verder ook ons eigen Stop & Go systeem. Een tweetal sensoren kunnen zo worden ingesteld, zodat deze ook om de hoek kunnen “kijken”. Wie groen krijgt weet dat de weg vrij is. Wie rood krijgt moet even pas op de plaats maken.

 

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding