Wachtrij probleem Slagerij van der Zalm opgelost met de Prestop wachtrijoplossing.
Nadat door ons een streaming demo gegeven was over het wachtrij management systeem besloot Jeroen van der Zalm om direct te investeren in deze oplossing om te zorgen dat er geen wachtrij vorming voor zijn zaak is.
Bezoekers worden nu toegelaten nadat het nummer dat zij hebben gekregen, wordt getoond op de twee schermen of op zijn/haar gsm.
Bezoekers hebben nu de mogelijkheid om of via het scannen van een QR code een volgnummer te krijgen of door één ticket met nummer uit te laten printen via de ticketzuil. Personeel achter de balie kan zien hoeveel personen wachten en kunnen zelf het volgende nummer oproepen.
Klanten die een online bestelling hebben gedaan en deze willen ophalen, kunnen kiezen uit de tweede menukeuze 'afhalen bestelling'. De medewerkers van de slagerij zien niet alleen dat er een bestelling wordt opgehaald maar ook het bestelnummer. Ze kunnen de bestelling dan klaar zetten voordat de klant binnen wordt geroepen.
In een analytics tool wordt precies bijgehouden wat de piekmomenten zijn, de gemiddelde wachttijd is , het aantal klanten, etc. Met deze gegevens kan Jeroen zijn personeel beter inplannen!
Doordat dit een online applicatie is, kan Jeroen zelf instellingen, achtergronden schermen, etc. wijzigen.
Direct na installatie werd de oplossing al volop gebruikt, zowel het QR scannen als het printen van tickets en verspreiden de bezoekers zich nu voor de winkel i.p.v. in de rij te blijven wachten.
Meer info over deze oplossing tref je aan onder deze link. Uiteraard kunt ook u een online demonstratie aanvragen of een bezoek plannen aan ons Interactive Experience Center