Bekijk onze cases en laat je inspireren!

Prestop is continu bezig met ontwikkeling van innovatieve, interactieve high end touch oplossingen. Interactieve oplossingen waar we trots op zijn! Bekijk hieronder enkele cases en laat je inspireren.

Winkelen en bestellen.

De grens tussen online en offline winkelen vervaagt, dankzij de inzet van touchscreens. We spreken ook wel over "the endless aisle", ofwel het eindeloze schap. Retailers hebben niet de hele voorraad in de winkel liggen, de consument kan deze makkelijk ter plekke bestellen en afrekenen via een touchscreen. Het touchscreen is een waardevolle bron van informatievoorziening voor iedere retailer. Ook kun je kinderen op een leuke manier entertainen, ze zijn toch gewend om op een tablet spelletjes te spelen. Met de kids touchtafels houd je ze uren zoet in de winkel.

Met bestelzuilen in de winkel kan een digitaal verkooppunt gecreëerd worden. Zo hoeft ANWB geen "nee" te verkopen in de winkel en kan bij McDonalds het personeel worden ingezet in de keuken, in plaats van achter de kassa. Zowel bij ANWB als bij McDonalds neemt het aantal bestellingen toe. Bestelzuilen kunnen ingezet worden voor promoties en informatie, door de koppeling met een barcode reader.

Digitale showroom.

Kijkers in de winkel die niet ter plekke kopen? "Showrooming" kan niet meer worden uitgesloten, maar wel voorkomen worden door een aankoop impuls te creëren. Door samen met de klant interactief door het aanbod te gaan in een digitaal verkooppunt kan gevolg gegeven worden aan de aankoopimpuls en zo maak je van een kijkende klant een kopende klant. Met een touch is de shopper een buyer.

Digitale showroom Prestop

Digitale showroom als verkooppunt

Shop-in-shop.

Met onze shop-in-shop oplossingen creëer je op iedere retaillocatie een eigen merkomgeving. Laat klanten zelf bepalen wat zij willen zien. Bied hen de mogelijkheid om via het touchscreen producten te bekijken, configureren en te bestellen. Afrekenen? Dat kan gewoon via een van onze betaaloplossingen op de bestelzuil. Maak van die kostbare vierkante meters een echte customer experience. Dankzij onze DMX en KNX integratie kan je de fysieke wereld en de digitale wereld verweven met elkaar. Een interactie op het scherm kan zorgen voor een fysieke beleving in licht, geluid en geur. Licht uit, spot aan. De klant staat in een theater waarin hij zelf de hoofdrol speelt.

Met onze producten creëer je de juiste omgeving om meer omzet te genereren. De multitouch software draait als digitale etalage, op stretched displays, op bestelzuilen, op 4K grootformaat schermen, op touchscreen tafels. De grens tussen online en offline bestaat niet meer met onze oplossingen en de klant staat letterlijk in een andere, wondere wereld. Je webshop makkelijk presenteren op de fysieke winkelvloer betekent dat je een eindeloos schap met producten introduceert. Het is zoeken, kiezen en kopen.

shop-in-shop

Shop-in-shop oplossing voor iedere locatie

Ontvangen & routewijzen.

Met digitale gastvrijheid en behulpzaamheid bezoekers en klanten ontvangen, bijvoorbeeld bij bedrijven, op evenementen of in musea, komen onze interactieve oplossingen tot hun recht. Van registratie van aanwezigheid tot het vinden van de juiste weg, op een interactieve manier kan de bezoeker gastvrij geholpen worden. Met een ontvangstzuil kan een bezoeker zich aanmelden, waarbij de ingevoerde data netjes opgeslagen wordt voor verdere verwerking. De weg zoeken kan perfect op een touchtafel met een interactieve plattegrond, waarop keurig staat aangegeven waar de bezoeker zich op dat moment bevindt en welke route deze moet nemen naar zijn of haar bestemming.

Welcome and inspire your visitors

 

Beurs & actiemarketing.

Op een beurs krijg je als bedrijf maar één kans om een eerste indruk te maken, dus laat zien wie je bent op de meest opvallende manier. Om de impact van de presentatie zo groot mogelijk te laten zijn, heeft Prestop informatiezuilen, touchtafels, touchscreens en videowalls. Bezoekers kunnen eenvoudigweg niet om de getoonde boodschap heen en worden uitgenodigd om interactief deel te nemen. Activatie door middel van het spelen van een leuk spel of een kwis, brochures digitaal bekijken en naar zichzelf mailen, genieten van een mooie video op reusachtig formaat: het kan allemaal.

Exhibitie & informeren.

In de huidige tijd is men volledig ingesteld op het verkrijgen van informatie middels smartphone en tablet. Logisch, de aangeboden content is toegespitst op snel informatie geven met mooie content, als foto of video gepresenteerd. Met Prestop kan iedere tentoonstelling extra leven ingeblazen worden, dankzij interactieve oplossingen. Verschillende musea maken al gebruik van onze touchtafels en informatiezuilen. Middels leuke content zoals foto's, video's en aanvullende teksten kan de bezoeker op ontdekkingsreis gaan. Ondergedompeld in de wereld van kunst, techniek of commercie wordt geheel naar wens de informatie getoond die men op dat moment wil zien.

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom