Bekijk onze cases en laat je inspireren!

Prestop is continu bezig met ontwikkeling van innovatieve, interactieve high end touch oplossingen. Interactieve oplossingen waar we trots op zijn! Bekijk hieronder enkele cases en laat je inspireren.

Bestellen

De grens tussen online en offline winkelen vervaagt, dankzij de inzet van touchscreens. We spreken ook wel over "the endless aisle", ofwel het eindeloze schap. Retailers hebben niet de hele voorraad in de winkel liggen, de consument kan deze makkelijk ter plekke bestellen en afrekenen via een touchscreen. Het touchscreen is een waardevolle bron van informatievoorziening voor iedere retailer. 

Met bestelzuilen in de winkel kan een digitaal verkooppunt gecreëerd worden. Zo hoeft ANWB geen "nee" te verkopen in de winkel en kan bij McDonalds het personeel worden ingezet in de keuken, in plaats van achter de kassa. Zowel bij ANWB als bij McDonalds neemt het aantal bestellingen toe. Bestelzuilen kunnen ingezet worden voor promoties en informatie, door de koppeling met een barcode reader.

Experience

De consument/klant/bezoeker moet worden geïnspireerd, verrast/vermaakt worden bij een bezoek aan een winkel, experience centre of bezoekerscentrum. Prestop heeft de juiste apparatuur en kennis in huis om u te adviseren en in ons interactieve experience centre te inspireren.

Een experience centre kan tegenwoordig niet meer zonder interactieve toepassingen, denk hier bijvoorbeeld aan een timeline, referentie videowall, lobby tafel, kidscorner en informatiezuil.

Digitale showroom.

Kijkers in de winkel die niet ter plekke kopen? "Showrooming" kan niet meer worden uitgesloten, maar wel voorkomen worden door een aankoop impuls te creëren. Door samen met de klant interactief door het aanbod te gaan in een digitaal verkooppunt kan gevolg gegeven worden aan de aankoopimpuls en zo maak je van een kijkende klant een kopende klant. Met een touch is de shopper een buyer.

Digitale showroom Prestop

Digitale showroom als verkooppunt

Shop-in-shop.

Met onze shop-in-shop oplossingen creëer je op iedere retaillocatie een eigen merkomgeving. Laat klanten zelf bepalen wat zij willen zien. Bied hen de mogelijkheid om via het touchscreen producten te bekijken, configureren en te bestellen. Afrekenen? Dat kan gewoon via een van onze betaaloplossingen op de bestelzuil. Maak van die kostbare vierkante meters een echte customer experience. Dankzij onze DMX en KNX integratie kan je de fysieke wereld en de digitale wereld verweven met elkaar. Een interactie op het scherm kan zorgen voor een fysieke beleving in licht, geluid en geur. Licht uit, spot aan. De klant staat in een theater waarin hij zelf de hoofdrol speelt.

shop-in-shop

Shop-in-shop oplossing voor iedere locatie

Oplossingen voor de zorg en overheid.

Prestop levert al jarenlang, veelal via partners, oplossingen voor de zorg en overheid. We onderscheiden ons met touchscreen oplossingen die we volledig achter glas verwerken, hierdoor zijn er geen randen waarin bacteriën zich kunnen nestelen. Onze touchscreen oplossingen worden zelfs toegepast in operatiekamers van ziekenhuizen.

Industrie.

Prestop levert industriezuilen en touchscreen oplossingen voor de industrie. Onze oplossingen zijn volledig stof- en waterdicht en uitgerust met een PCAP edge-to-edge touchscreen. Geschikt voor productiefaciliteiten en (stoffige) industriële omgevingen. Ook leverbaar in roestvrij staal (voor de voedingsindustrie) en uitbreidbaar met extra opties zoals beschermbeugels of plexiglas.

Ontvangen & routewijzen.

Met digitale gastvrijheid en behulpzaamheid bezoekers en klanten ontvangen, bijvoorbeeld bij bedrijven, op evenementen of in musea, komen onze interactieve oplossingen tot hun recht. Van registratie van aanwezigheid tot het vinden van de juiste weg, op een interactieve manier kan de bezoeker gastvrij geholpen worden. Met een ontvangstzuil kan een bezoeker zich aanmelden, waarbij de ingevoerde data netjes opgeslagen wordt voor verdere verwerking. De weg zoeken kan perfect op een touchtafel met een interactieve plattegrond, waarop keurig staat aangegeven waar de bezoeker zich op dat moment bevindt en welke route deze moet nemen naar zijn of haar bestemming.

Verwelkom en inspireer bezoekers

 

Schiphol kiosk selfservice informatiepunt

Schiphol selfservice informatiepunt

Bekijk de video van Schiphol over de nieuwe informatiezuilen.

Meer info

Exhibitie & informeren.

In de huidige tijd is men volledig ingesteld op het verkrijgen van informatie middels smartphone en tablet. Logisch, de aangeboden content is toegespitst op snel informatie geven met mooie content, als foto of video gepresenteerd. Met Prestop kan iedere tentoonstelling extra leven ingeblazen worden, dankzij interactieve oplossingen. Verschillende musea maken al gebruik van onze touchtafels en informatiezuilen. Middels leuke content zoals foto's, video's en aanvullende teksten kan de bezoeker op ontdekkingsreis gaan. Ondergedompeld in de wereld van kunst, techniek of commercie wordt geheel naar wens de informatie getoond die men op dat moment wil zien.

Beurs & actiemarketing.

Op een beurs krijg je als bedrijf maar één kans om een eerste indruk te maken, dus laat zien wie je bent op de meest opvallende manier. Om de impact van de presentatie zo groot mogelijk te laten zijn, heeft Prestop informatiezuilen, touchtafels, touchscreens en videowalls. Bezoekers kunnen eenvoudigweg niet om de getoonde boodschap heen en worden uitgenodigd om interactief deel te nemen. Activatie door middel van het spelen van een leuk spel of een kwis, brochures digitaal bekijken en naar zichzelf mailen, genieten van een mooie video op reusachtig formaat: het kan allemaal.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspreek:

plan een (digitale) rondleiding