Als specialist op het gebied van interactieve oplossingen zagen we, al ruim voordat de maatregelen werden ingesteld door het kabinet, dat het ook voor ons anders gaat worden.
Medio februari werden de eerste beurzen geannuleerd en werden pilots stopgezet met als gevolg dat onze huurhal steeds voller kwam te staan. Medio maart besloten we om onze touchscreen tafels om te bouwen tot grote videobel tv’s, de informatiezuilen en bestelzuilen om te bouwen tot donatiezuilen en deze kosteloos ter beschikking te stellen. Parallel hieraan zijn we direct gaan onderzoeken hoe onze oplossingen nu en na deze crisis kunnen worden toegepast, daarbij continu anticiperend op de nieuwe 1,5 meter-samenleving. Verder is ons team direct gaan innoveren en hebben we nieuwe producten en oplossingen ontwikkeld waarmee we samen gaan zorgen dat de bezoekers aan onze winkels, musea, stand, etc. gereguleerd binnenkomen, informatie verstrekken waar het kan zonder personeel te belasten, etc.
Op onze website en via nieuwsbrieven gaan we uitgebreid in op een groot aantal van deze nieuwe oplossingen, vertellen we dat anti-bacteriële coating en glas geen nut heeft, welke subsidies er beschikbaar zijn, etc.