RESELLERS GEZOCHT

Aanmeldzuil voor De Ridder in Best

Bezoekersregistratie en follow up

Prestop heeft bij De Ridder in Best een aanmeldzuil geplaatst. Middels de zuil kan bezoek zich aanmelden zodat men weet welke bezoekers zich bevinden in het bedrijf. Ook ontvangt de bezoeker na aanmelding een e-mail met follow up vragen. Zo kan de bezoeker na het bezoek eenvoudig contact opnemen om vragen te stellen of eventuele extra informatie op te vragen. 

Gepersonaliseerd met logo, aanpasbaar aan jouw wensen

De Ridder heeft ervoor gekozen om de aanmeldzuil te personaliseren met de logo's van de verschillende onderdelen van De Ridder. Ook is de zuil voorzien van een desinfectiegel dispenser. Prestop kan haar producten naar wens personaliseren en voorzien van verschillende opties zoals een (bon)printer, barcode- of QR-codescanner, camera en microfoon.

Meer informatie

Wil je meer informatie over aanmeldzuilen, informatiezuilen of andere interactieve oplossingen? Neem dan contact op met Prestop via 0499-367 606  | verkoop@prestop.nl | Vul het contactformulier in

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak