Balie selfservice kiosken voor ISS Catering Services

Maandag 30 September 2019

ISS Facility Services is één van de grootste dienstverleners in workplace experience en facility management.

Om klanten een betere en snellere service te bieden heeft ISS aan Prestop gevraagd om een selfservice kiosk te maken. De kiosk moet ook gemakkelijk op een balie geplaatst kunnen worden en niet te veel ruimte innemen. 

 

Selfservice kiosk bij ISS Catering Services

Prestop heeft voor ISS een selfservice kiosk ontwikkeld die op een balie geplaatst kan worden. Deze kiosk is voorzien van een 24" PCAP touchscreen (edge-to-edge glas), barcode scanner, pinterminal, printer (verbonden via cloud) en een Chromebox. De kiosken zijn in landscape uitgevoerd, zodat de app van SKF goed wordt weergegeven. Middels de selfservice kiosk kunnen klanten snel producten scannen en/of selecteren en direct betalen. Indien gewenst wordt een bon geprint.

 

Bestelzuilen

Meer informatie

Wil je meer informatie over bestelzuilen, selfservice kiosken of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding