Balie selfservice kiosken voor ISS Catering Services

Maandag 30 September 2019

ISS Facility Services is één van de grootste dienstverleners in workplace experience en facility management.

Om klanten een betere en snellere service te bieden heeft ISS aan Prestop gevraagd om een selfservice kiosk te maken. De kiosk moet ook gemakkelijk op een balie geplaatst kunnen worden en niet te veel ruimte innemen. 

 

Selfservice kiosk bij ISS Catering Services

Prestop heeft voor ISS een selfservice kiosk ontwikkeld die op een balie geplaatst kan worden. Deze kiosk is voorzien van een 24" PCAP touchscreen (edge-to-edge glas), barcode scanner, pinterminal, printer (verbonden via cloud) en een Chromebox. De kiosken zijn in landscape uitgevoerd, zodat de app van SKF goed wordt weergegeven. Middels de selfservice kiosk kunnen klanten snel producten scannen en/of selecteren en direct betalen. Indien gewenst wordt een bon geprint.

 

Bestelzuilen

Meer informatie

Wil je meer informatie over bestelzuilen, selfservice kiosken of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom