Kappé staat garant voor luxe en klantbeleving
De winkels van Kappé op Schiphol, die opereren onder de naam van Shopping at Schiphol, staan al sinds 1950 garant voor luxe en klantbeleving. Ze bieden parfum, cosmetica en zonnebrillen aan van de beste A-merken waarmee de passagiers dagelijks worden verrast, geïnspireerd en overtuigd. Met de luxueuze uitstraling en de nadruk op klantcontact zorgen ze voor een shopping experience die indruk achterlaat.
Betere service en meer bestelgemak met bestelzuilen
Om de klanten nog betere service te bieden en eenvoudig hun luxury producten te laten bestellen, heeft Kappé een nieuwe digitale service geïntroduceerd, waarvoor zij de bestelzuilen van Prestop gebruiken. Reizigers kunnen zonder de gehele winkel door te lopen, via de orderkiosk hun gewenste producten opzoeken, informatie verkrijgen en bestellen. Na het bevestigen van hun order zal deze worden afgeleverd bij de speciale servicekasst, waar de klant de bestelling in ontvangst neemt en betaalt. In een volgende fase zal ook de betalingsmogelijkheid op de orderkiosk aanwezig zijn om het service-element voor de klant nog verder te optimaliseren.
In de toekomst zullen de kiosken worden voorzien van meedere interessante mogelijkheden en functies. Houd dit zeker in de gaten!
Klanten kunnen in de winkel de producten bekijken en ervaren en daarna eenvoudig bestellen via de kiosken. Zo kunnen de producten die ze niet mee willen nemen, eenvoudig worden thuisbezorgd. Ook als een product onverhoopt uitverkocht is in de winkel, kan het alsnog besteld worden via de bestelzuil. Nee-verkoop wordt hiermee dus zoveel mogelijk vermeden. De bestelzuilen zijn uitgevoerd in een chique witte kleur met witte LED verlichting die perfect past bij de high-end uitstraling van de winkels.