RESELLERS GEZOCHT

Bestelzuilen in de detailhandel: Meer dan shop-in-shop

Woensdag 01 Mei 2024

De retailsector is voortdurend in beweging en innovatie is noodzakelijk om bedrijven te laten floreren. Een baanbrekende innovatie in de afgelopen jaren is de introductie van bestelzuilen. Ze hebben het potentieel om de winkelervaring te transformeren en retailers te helpen de concurrentie voor te blijven. Prestop is een betrouwbare partner voor retailers die de klantervaring willen verbeteren met op maat gemaakte self-service kioskoplossingen.

Bestelzuilen zijn van vitaal belang om retailers te helpen hun kritische status terug te winnen. De uitdaging is om de winkelervaring te verbeteren en tegelijkertijd concurrerend te blijven. Klanten verwachten een positieve ervaring en zuilen kunnen daarbij helpen. Ze kunnen dienen als retail conciërges of express checkouts en onderzoek toont aan dat klanten meer tevreden zijn als ze ze gebruiken, wat leidt tot een hogere ticketwaarde. Bij interactie met een kiosk vertonen klanten een andere houding die niet wordt beperkt door conventies.

Het toepassen van een kioskstrategie kan echter een uitdaging zijn. Het vereist kennis van hardware-apparaten, software-integratie, logistiek, training en doorlopend onderhoud. Retailers zijn vaak niet goed geplaatst om een kiosk in te zetten. Retailtechnologie heeft zich langzaam aangepast en sommige systemen zijn in tientallen jaren nauwelijks veranderd. Deze blog wil laten zien hoe self-service kiosken een grote verscheidenheid aan retailbedrijven ten goede kunnen komen.

 

Waarom vertrouwen op Prestop?

Met een toegewijde focus op het voldoen aan de veranderende behoeften van retailers, brengt Prestop BV tientallen jaren ervaring en een toewijding aan eenvoud en effectiviteit, waardoor ze een betrouwbare keuze zijn voor bedrijven die op zoek zijn naar een naadloze integratie van self-service kiosken. Plan een demo of vraag een offerte aan. Plan een demo of vraag een offerte aan.

Endless aisle kiosks

Endless aisle: virtuele inventaris ontketenen

In de retailbranche hebben bestelzuilen die een Endless Aisle-ervaring bieden een omslag teweeggebracht. Ze geven klanten toegang tot een bijna onbeperkte voorraad, verrijken hun ervaring en bieden hen een ongekende keuze en gemak. Winkeliers kunnen video of andere reclame op deze kiosken gebruiken om de aandacht van klanten te trekken en meer inkomsten te genereren. Bekijk onze recent geïntroduceerde kiosk met 3D hologram en RFID! De verkoop zal waarschijnlijk stijgen omdat producten gemakkelijker te vinden zijn en klanten beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen.

 

Plan een demo of vraag een offerte aan

Shop-in-shop kiosks

Shop-in-shop: maximaal gebruik van ruimte

Het shop-in-shop concept optimaliseert de winkelruimte door een kleine ruimte te transformeren in een grote winkel met een uitgebreide inventaris. Klanten kunnen ervoor kiezen om producten te laten bezorgen of gebruik te maken van een Click & Collect service. Dit concept helpt winkeliers hun productassortiment uit te breiden, tegemoet te komen aan verschillende behoeften van klanten en commissies te verdienen door aanvullende producten aan te bieden.

 

Plan een demo of vraag een offerte aan

Long tail catalogues kiosks

Long tail catalogi: voldoen aan uiteenlopende behoeften

Naarmate bedrijven hun productassortiment blijven uitbreiden, wordt het een uitdaging om ondersteuning te bieden voor het toenemende aantal gerelateerde producten. Dit probleem wordt nog verergerd door de constante toevoeging van nieuwe producten. Long-tail catalogi bieden een oplossing door bedrijven in staat te stellen een breed scala aan producten op een gemakkelijk toegankelijke en aantrekkelijke manier aan te bieden, vaak bestaande uit duizenden of zelfs honderdduizenden producten.

 

Plan een demo of vraag een offerte aan

De toekomst van retail omarmen

Verbeterde inkomstenstromen

Self-service kiosken kunnen extra inkomsten genereren door upselling-mogelijkheden en innovatieve reclamestrategieën te bieden, waardoor de winkelervaring wordt verbeterd.

Hogere klanttevredenheid

Bestelzuilen in de detailhandel geven klanten autonomie en gemak. Ze verhogen de klanttevredenheid door wachttijden te verkorten en persoonlijke aanbevelingen te geven, waardoor een positieve winkelomgeving ontstaat die loyaliteit bevordert.

Strategische partnerschappen voor succes

De complexiteit van de self-service infrastructuur vereist expertise. Samenwerken met ervaren leveranciers zoals Prestop zorgt voor naadloze integratie, uitgebreide ondersteuning en doorlopend onderhoud. Met tientallen jaren ervaring in de sector is Prestop een betrouwbare bondgenoot in retailinnovatie. Wij helpen je bij het tonen van je webshop en het omzetten van je webshop naar een touchscreenvriendelijke omgeving!

Plan een demo of vraag een offerte aan

Neem contact op met Prestop

Klaar om jouw winkelervaring te revolutioneren met self-service kiosken? Neem vandaag nog contact op met Prestop om jouw maatwerkoplossing te bespreken en zet de eerste stap op weg naar meer klanttevredenheid, meer omzet en een voorsprong op de concurrentie.

Email sales@prestop.nl, bel +31(0)499 367 606, of bekijk onze bestelzuilen om een afspraak te maken met een van onze deskundige consultants. Ontdek vandaag nog hoe Prestop jouw partner kan zijn bij het realiseren van je retail ambities.

Bestelzuilen bieden persoonlijke assistentie en versnelde afrekenopties, waardoor de algehele klanttevredenheid toeneemt.

Ja, door concepten als shop-in-shop maximaliseren Self-Service Kiosken de ruimte-efficiëntie in winkelomgevingen.

Met zelfbedieningskiosken kunnen detailhandelaren een vrijwel onbeperkte voorraad tentoonstellen, waardoor fysieke ruimtebeperkingen worden geëlimineerd.

Door innovatieve reclamestrategieën en upselling-mogelijkheden te implementeren, kunnen retailers profiteren van extra inkomstenstromen via bestelzuilen.

Ervaren leveranciers bieden naadloze integratie, uitgebreide ondersteuning en doorlopend onderhoud, waardoor het succes van implementaties van self-service kiosken wordt gegarandeerd.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak