Bestelzuilen met Flora@Home app in winkels van Botanicly
Vrijdag 07 Juni 2019Kansen met omnichannel
Jonas Wegener van Botanicly legt uit: "Bijvoorbeeld in de bouwmarkt. Daar verkopen ze weliswaar planten, maar ze hebben geen kennis en geen volledige voorraad. Daarvoor hebben we een chatbot ontwikkeld. Deze geeft klanten via een touchscreen advies. Maar ze kunnen zo ook een cactus van 1,2 meter thuis laten bezorgen. Deze aanpak heeft ook weer voordelen voor retailers, wij plaatsen de online wereld in hun offline omgeving. Ik zie grote kansen in die vormen van omnichannel marketing."
Logistieke voordelen van PostNL
"Het werken met PostNL heeft voor ons veel voordelen. Niemand anders in Europa biedt wat zij hebben: een goed logistiek netwerk, heel veel kennis over onze sector en innovatieve verpakkingen speciaal voor flora", vervolgt Wegener enthousiast. "De keuze met welke vervoerder je werkt in landen zoals Spanje of Italië is heel belangrijk. Die kennis hebben wij niet, maar dankzij PostNL werken we nu samen met de juiste partners."
Bezoek ons
Interactive Experience Center.
Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!