Bestelzuilen met Flora@Home app in winkels van Botanicly
Kansen met omnichannel
Jonas Wegener van Botanicly legt uit: "Bijvoorbeeld in de bouwmarkt. Daar verkopen ze weliswaar planten, maar ze hebben geen kennis en geen volledige voorraad. Daarvoor hebben we een chatbot ontwikkeld. Deze geeft klanten via een touchscreen advies. Maar ze kunnen zo ook een cactus van 1,2 meter thuis laten bezorgen. Deze aanpak heeft ook weer voordelen voor retailers, wij plaatsen de online wereld in hun offline omgeving. Ik zie grote kansen in die vormen van omnichannel marketing."
Logistieke voordelen van PostNL
"Het werken met PostNL heeft voor ons veel voordelen. Niemand anders in Europa biedt wat zij hebben: een goed logistiek netwerk, heel veel kennis over onze sector en innovatieve verpakkingen speciaal voor flora", vervolgt Wegener enthousiast. "De keuze met welke vervoerder je werkt in landen zoals Spanje of Italië is heel belangrijk. Die kennis hebben wij niet, maar dankzij PostNL werken we nu samen met de juiste partners."
Meer informatie
Wil je meer informatie over de bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?
Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606 | E-mail: verkoop@prestop.nl
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.