Bestelzuilen met Flora@Home app in winkels van Botanicly

Vrijdag 07 Juni 2019

Het Duitse Botanicly levert bloemen en planten in heel Europa. Het bedrijf onderscheidt zich door kennis van bloemen en planten te combineren met e-commerce. Daarnaast steken zij veel energie in het ontwikkelen van innovaties binnen de branche. Om de plannen en groeiambities te verwezenlijken, werkt Botanicly nauw samen met Flora@Home van PostNL en Prestop.

Prestop dé partner voor bestelzuilen

Prestop is voor Botanicly de partner op het gebied van bestelzuilen. De Flora@Home app, die op de bestelzuilen draait, is ontwikkeld door Prestop. Ook hebben we gezorgd voor een goede integratie van de pinterminal. Inmiddels zijn in de winkels van Botanicly bestelzuilen geplaatst, zo wordt de off- en online wereld verbonden.

 

Bestelzuilen

Kansen met omnichannel

Jonas Wegener van Botanicly legt uit: "Bijvoorbeeld in de bouwmarkt. Daar verkopen ze weliswaar planten, maar ze hebben geen kennis en geen volledige voorraad. Daarvoor hebben we een chatbot ontwikkeld. Deze geeft klanten via een touchscreen advies. Maar ze kunnen zo ook een cactus van 1,2 meter thuis laten bezorgen. Deze aanpak heeft ook weer voordelen voor retailers, wij plaatsen de online wereld in hun offline omgeving. Ik zie grote kansen in die vormen van omnichannel marketing."

Logistieke voordelen van PostNL

"Het werken met PostNL heeft voor ons veel voordelen. Niemand anders in Europa biedt wat zij hebben: een goed logistiek netwerk, heel veel kennis over onze sector en innovatieve verpakkingen speciaal voor flora", vervolgt Wegener enthousiast. "De keuze met welke vervoerder je werkt in landen zoals Spanje of Italië is heel belangrijk. Die kennis hebben wij niet, maar dankzij PostNL werken we nu samen met de juiste partners."

 

 

Meer informatie

Wil je meer informatie over de bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding