Bestelzuilen voor Kees Smit Tuinmeubelen

Dinsdag 16 Juli 2019

Kees Smit Tuinmeubelen is een écht familiebedrijf, bestaande uit 3 generaties. Het bedrijf is in korte tijd uitgegroeid van een regionaal bedrijf in Almelo, naar een internationale speler met experience stores en webshops in drie verschillende landen. Als specialist in tuinmeubelen overtreffen ze ieders verwachting. Zij gaan net dat stapje verder om hun klanten het beste te bieden en zetten daarbij altijd het puntje op de i. Met een klantbeoordeling van een 9.4 wordt dit onderstreept. 

Interactieve bestelzuil met digital signage

In de experience stores, zowel in Almelo als in Amersfoort, staat een bestelzuil om meer beleving te creeëren op de winkelvloer. Deze kiosk bestaat uit 2 delen, geassembleerd als één geheel. In het onderste gedeelte zit een 32" touchscreen waar de klant informatie kan opzoeken en producten kan bestellen. Het bovenste 55" scherm wordt gebruikt voor digital signage.

Doel van bestelzuilen in experience stores

Het doel van de bestelzuilen is om te inspireren, adviseren, informeren en te bestellen. Kortom, een interactieve tool met meerwaarde voor zowel klanten als medewerkers. Inmiddels is de kiosk volledig geïntergreerd in het winkelconcept van Kees Smit Tuinmeubelen.

Toegevoegde waarde in de winkel.

De bestelzuil creëert interactieve beleving in de winkels van Kees Smit Tuinmeubelen. Door het topscherm worden meubelen beter gevisualiseerd. Dit zorgt tevens voor meer sfeer in de winkel. Klanten en medewerkers kunnen altijd alle informatie omtrent een product vinden. Bij drukte hoeven klanten niet in de rij te staan voor de kassa, omdat een bestelling ook via de bestelzuil geplaatst kan worden. Daarnaast registreert de kiosk ook belangrijke data waarop geacteerd kan worden met onder andere; acties, webpagina indeling en assortiment.

 

"We waren op zoek naar de mogelijkheid om meer beleving te creëren op de winkelvloer. Door de ervaring en het meedenken van Prestop hebben we, zowel voor de hardware als software, een totaaloplossing gevonden waarmee dit zeker gelukt is!"
Nick Geels - Teamleider Omnichannel Marketing bij Kees Smit Tuinmeubelen

Kees Smit app gemaakt met Omnitapps.

Door gebruik te maken van Omnitapps (Software van Prestop) is de complete applicatie in de huisstijl van Kees Smit geconfigureerd. Kees Smit beheert zelf de kiosk en de content via een online management tool. Door het gebruik van Omnitapps Player is het mogelijk om op het topscherm in Almelo andere content te draaien dan in Amersfoort.

Omnitapps4

Nieuw: Omnitapps4

Het nieuwe pakket Omnitapps4 bevat maar liefst 24 applicaties die je de mogelijkheid geeft om op een unieke interactieve manier je bedrijf, producten en services te presenteren. Met een groot aantal functionaliteiten heb je de vrijheid om alles in je eigen huisstijl te configureren. Met Omnitapps4 kun je geweldige touch applicaties maken zonder te programmeren!

 

omnitapps4    download gratis trial 

Meer informatie

Wil je meer informatie over bestelzuilen, self-service kiosken of interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspreek:

plan een (digitale) rondleiding