BroodjesBus gebruikt sinds deze week een Prestop bestelzuil

Woensdag 20 Mei 2020

Prestop heeft voor de BroodjesBus een mooie oplossing gemaakt voor de bestellingen van broodjes. Klanten kunnen via de zuil hun broodjes, bijgerechten en drankjes bestellen en contactloos betalen met hun smartphone via iDEAL of Payconiq. Daarna zien de broodjes beleggers de bestelling verschijnen en als deze klaar is noemen ze de naam van de klant. 

Dit alles zorgt ervoor dat mensen op hun gemak kunnen wachten na het bestellen en dat ze niets hoeven aan te raken behalve het touchscreen, wat regelmatig wordt schoongemaakt en ook door klanten zelf kan worden schoongemaakt, mochten ze dat willen.

Voor de BroodjesBus betekent dit dat ze zich 100% kunnen focussen op de bestellingen klaarmaken en geen tijd verliezen met bestellingen opnemen en de klant laten betalen via de pinautomaat.

Bestelzuilen    Buitenzuilen

Meer weten? Bekijk de animatie hieronder.

BroodjesBus animatie

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspreek:

plan een (digitale) rondleiding