BroodjesBus gebruikt sinds deze week een Prestop bestelzuil

Woensdag 20 Mei 2020

Prestop heeft voor de BroodjesBus een mooie oplossing gemaakt voor de bestellingen van broodjes. Klanten kunnen via de zuil hun broodjes, bijgerechten en drankjes bestellen en contactloos betalen met hun smartphone via iDEAL of Payconiq. Daarna zien de broodjes beleggers de bestelling verschijnen en als deze klaar is noemen ze de naam van de klant. 

Dit alles zorgt ervoor dat mensen op hun gemak kunnen wachten na het bestellen en dat ze niets hoeven aan te raken behalve het touchscreen, wat regelmatig wordt schoongemaakt en ook door klanten zelf kan worden schoongemaakt, mochten ze dat willen.

Voor de BroodjesBus betekent dit dat ze zich 100% kunnen focussen op de bestellingen klaarmaken en geen tijd verliezen met bestellingen opnemen en de klant laten betalen via de pinautomaat.

Bestelzuilen    Buitenzuilen

Meer weten? Bekijk de animatie hieronder.

BroodjesBus animatie

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding