RESELLERS GEZOCHT

C en A verhoogt omnichannel ervaring met Prestop infozuilen

De nieuwe strategie en het nieuwe winkelontwerp van C&A

C&A heeft een nieuwe strategie en een nieuw winkelontwerp geïntroduceerd die gericht zijn op waar de klanten willen zijn. Met deze aanpak wil het zijn klanten inspireren en hen een naadloze winkelervaring bieden in fysieke winkels en online.

De rol van Prestop informatiezuilen

Prestop draagt bij aan deze strategie door geavanceerde informatiekiosken aan te bieden. Met deze zuilen kunnen klanten extra handelingen verrichten in winkels, waardoor de klanttevredenheid toeneemt en de winkelervaring wordt geoptimaliseerd door technologie en gemak te integreren.

Demo plannen of offerte aanvragen

 

Informatiezuilen locaties

  • Amsterdam Ferdinand Bolstraat
  • Amsterdam Kinkerstraat
  • Twee zuilen in Oostende, België
  • Twee zuilen in Woluwe-Saint-Lambert, België

Functies van de informatiezuilen

Met deze kiosken kunnen klanten verschillende extra's in de winkels ervaren. Klanten kunnen door de hele C&A-collectie bladeren. Als een maat niet beschikbaar is, kunnen ze dames-, heren-, baby- en kindermode bekijken en bestellen. C&A biedt dus de mogelijkheid om zowel in de winkel als online hun eigen stijl te vinden. Als een artikel niet in de winkel verkrijgbaar is, kan het gemakkelijk via de kiosk besteld en thuisbezorgd worden.

Demo plannen of offerte aanvragen

 

Voordelen voor C&A leden

Klanten kunnen ook eenvoudig lid worden van "C&A for You" via de kiosk. Dit klantenprogramma biedt leden 10% welkomstkorting, speciale aanbiedingen en extra kortingen tijdens de SALE. Op het grote scherm is het invullen van kleine balkjes op je telefoon verleden tijd. Het invullen van je emailadres en naam is dus veel eenvoudiger.

Gebruiksvriendelijk startscherm

Prestop ontwierp het startscherm speciaal voor C&A. Dit startscherm is touchscreen-vriendelijk, met duidelijke afbeeldingen en leesbare letters om navigatie een fluitje van een cent te maken, zodat klanten snel toegang hebben tot alles wat C&A te bieden heeft. 

Conclusie

Het streven van C&A om de klantervaring te verbeteren wordt versterkt door de innovatieve informatiezuilen van Prestop. Deze technologische vooruitgang maakt het winkelen bij C&A leuker en toegankelijker voor elke klant. De informatiekiosken bieden gemak en efficiëntie en zorgen ervoor dat klanten altijd toegang hebben tot de volledige C&A-collectie en exclusieve aanbiedingen.

Met deze omnichannel-strategie blijft C&A voorop lopen in de detailhandel door voortdurend te investeren in technologie en klanttevredenheid. Het resultaat is een naadloze en plezierige winkelervaring in fysieke winkels en online. Daarom blijft C&A een favoriete bestemming voor modebewuste shoppers die op zoek zijn naar kwaliteit, stijl en gemak.

Geïnteresseerd in het transformeren van jouw winkelruimte met innovatieve oplossingen? Neem vandaag nog contact op met Prestop en ontdek hoe onze geavanceerde kiosken jouw klantervaring kunnen verbeteren!

Demo plannen of offerte aanvragen

 

C&A informatiezuilen van Prestop
C&A informatiezuilen van Prestop
C&A informatiezuilen van Prestop

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak