De vernieuwde focus van De Frietketel: gemak en service voor klanten
Self-service kiosken veranderen de manier waarop we genieten van onze frietjes. Deze innovatieve machines brengen gemak, snelheid en een persoonlijke touch naar het bestelproces. Met een intuïtieve interface bieden ze een vlotte en gepersonaliseerde ervaring, waardoor wachten tot het verleden behoort en elke bestelling perfect op maat is. Ontdek hoe self-service kiosken de frietbeleving naar een hoger niveau tillen bij Cafetaria De Frietketel.
Verbeterde efficiëntie
Deze innovatieve benadering van self-service draagt bij aan een efficiënter proces, wat resulteert in kortere wachttijden en een vlottere bediening. De Frietketel zet in op een soepele doorstroming van klanten en verbetert zo de algehele klantervaring.
Toekomstgerichte technologie
De keuze voor de Prestop balie Evolution LED self-service kiosk benadrukt de visie van De Frietketel op toekomstgerichte technologie. Door te investeren in geavanceerde oplossingen, laat De Frietketel zien dat zij zich inzetten voor vooruitgang en een verbeterde dienstverlening aan hun klanten.
Geïnteresseerd in self-service kiosks voor jouw friettent, cafetaria of QSR?
Bekijk ons aanbod en vraag een vrijblijvend een offerte aan
bezoek ons interactive experience center online meeting inplannen
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.