PERSONEEL GEZOCHT

Domino's bestelzuil / QSR self order kiosk

Woensdag 23 December 2020

QSR Domino's self-order kiosks

Met behulp van bestelzuilen zal er minder menselijk contact zijn bij het bestellen en verschuift het contact naar het verwelkomen van de klanten en afgifte van de bestellingen. Hierdoor blijft er meer tijd over voor het bereiden van de pizza’s. Domino’s zet de zuilen ook in omdat bewezen is dat een bestelzuil significant meer omzet oplevert omdat er veel meer side sales is.

Er wordt via de kiosk veel meer drinken en desserts besteld. De gekozen zuil is in samenwerking met Domino’s ontwikkeld. Zo hebben we gekozen voor een print achter het glas en worden de zijkanten door led aangelicht. Voor de betalingen is gekozen voor Adyen. Uiteraard kan je de zuil ook bekijken in ons Experience Centre.

Maak vandaag nog een afspraak om de mogelijkheden door te nemen.

Meer informatie, demo of prijsopgave?

Wil je meer informatie over food / QSR bestelzuilen of andere interactieve oplossingen? Bezoek ons Interactive Experience Center voor een rondleiding van alle interactieve oplossingen die we hebben.
Of neem contact op met Prestop via 0499-367 606  | verkoop@prestop.nl | Vul het contactformulier in

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak:

plan een (digitale) rondleiding