Hogere conversie met kids kiosk van Tommy Hilfiger

Woensdag 18 December 2019

Tommy Hilfiger stelde de vraag: Hoe kun je mensen bewustmaken dat een collectie bestaat, zonder teveel winkelruimte in te nemen of een nieuwe voorraad te introduceren? Het antwoord: Door te spelen!

Tommy Hilfiger kids kiosk

In de kids corner van Tommy Hilfiger staat een kids kiosk met een ingebouwd 32" pcap touchscreen. Deze unieke kiosk verdubbelde de betrokkenheid en conversie in vergelijking met andere touchscreens in de winkel.

Het belangrijkste is dat klanten op de kids kiosk de gehele kindercollectie kunnen bekijken en bestellen. De interactieve touchscreen oplossingen dienen als 'Digital Endless Aisles'.

 

touchscreens    bestelzuilen

Tommy Hilfiger Kids Kiosk

Tommy Hilfiger Kids Kiosk - Prestop

Bekijk de video over de kids kiosk!

Meer informatie

Wil je meer informatie over touchscreens, bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding