Informatiepunt voor D'n Liempdsen Herd

Donderdag 17 Mei 2018

In het ontmoetings- en bezoekerscentrum D'n Liempdsen Herd kunnen bezoekers op de houten touchscreen tafels activiteiten bekijken en informatie uit de regio opzoeken. Voor dit interactief informatiepunt heeft Prestop twee 55" PCAP inbouw touchscreens in een houten meubel geplaatst. Op verzoek van de klant heeft Prestop de touchscreens op locatie ingebouwd en getest.

In een andere ruimte van het bezoekerscentrum staat een 22" informatiezuil waarop de website van Leefbaar Liempde getoond wordt. Binnenkort komt hier ook een houten meubel voor en zal een 22" PCAP touchscreen ingebouwd worden.

 

touchscreens

Informatie delen met interactieve presentatie over Liempde

Op de touchtafels van het bezoekerscentrum staat een interactieve presentatie, deze is gemaakt door Prestop met multitouch-software Omnitapps. Ideaal voor het weergeven van foto’s, video's en andere informatie. Zo kunnen bezoekers gemakkelijk informatie bekijken van onderwerpen als: bodem en landschap, flora en fauna, historie en erfgoed, cultuur en het agrarisch ecosysteem van Liempde. Hieronder enkele screenshots.

Interactieve presentatie Omnitapps Liempdsen Herd
Interactieve presentatie Omnitapps Liempdsen Herd
Interactieve presentatie Omnitapps Liempdsen Herd
Interactieve presentatie Omnitapps Liempdsen Herd
Interactieve presentatie Omnitapps Liempdsen Herd

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding