PERSONEEL GEZOCHT

Onderneem actie in de strijd tegen personeelstekort

Dinsdag 05 Juli 2022

We kunnen er niet meer omheen; in alle branches heerst een tekort aan personeel. Het werven en behouden van personeel blijkt in de huidige markt een hardnekkig probleem. Het gevolg hiervan is dat de druk op het bestaande personeel oploopt waardoor de kans op uitval groter is.

Om problemen te voorkomen is het dus zaak om actie te ondernemen. Maar hoe doe je dat? Welke middelen kun je inzetten om te voorkomen je bedrijf een of meerdere dagen in de week te moeten sluiten? Immers: zonder personeel geen business. En hoe kun je de druk op je personeel iets verlichten?

Prestop helpt!

Prestop biedt interactieve oplossingen die je hiermee kunnen helpen. Met de inzet van een bestel- of informatiekiosk verlicht je de druk op je personeel en zorg je ervoor dat zij zich bezig kunnen houden met hun kerntaken. Een informatie- of bestelzuil neemt namelijk werk uit handen dat vaak tijdrovend is en afleidt van de kerntaken.

Uiteenlopende oplossingen

De mogelijkheden van een bestel- of informatiekiosk zijn eindeloos. Wellicht ken je de standaard oplossingen in fastfood restaurants, maar inmiddels breidt de markt steeds verder uit. Een informatiezuil kan, zoals de naam al zegt, worden ingezet voor het verstrekken van informatie, maar ook om klanten, cliënten of patiënten zich digitaal te laten aanmelden. Met de inzet van een bestelzuil kan het volledige bestel- en betaalproces uit handen worden genomen van jouw medewerkers. Daarbij zorgt een bestelkiosk voor een significant hogere orderwaarde door het slim inzetten van up- en cross-sell mogelijkheden. Het assortiment van Prestop bestaat uit oplossingen voor binnen en voor buiten zodat je service kunt bieden waar je wilt.

Digitale interactie als gemeengoed

Alexander Aelberts, CEO van Prestop, ziet dat de trend zich steeds verder ontwikkelt. “Een aantal jaren geleden was een bestel- of informatiezuil nog een uitzondering in het retail-, zorg en horecalandschap. Inmiddels zien we dat onze producten gretig worden afgenomen door steeds meer ondernemers in steeds meer branches. Van onze klanten ontvangen we positieve feedback over het verlichten van de druk op personeel en een stijging van de omzet.”

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wil je ook de voordelen van een bestel- of informatiezuil ervaren? Neem dan contact met ons op via sales@prestop.nl of via 0499-367606 om een afspraak te maken voor een bezoek aan ons interactive experience center. Hier hebben wij onze oplossingen opgesteld en kunt u zelf bekijken welk product het beste geschikt is voor jou. Bekijk onze website www.prestop.nl voor onze producten, cases en nieuws.  

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak:

plan een (digitale) rondleiding