Schadenet Van Straaten Groep in Leiden vervangt receptie met digitale servicelocatie
Schadenet Van Straaten Groep is een toonaangevende schadehersteller in Nederland, met meerdere vestigingen door het hele land. Het bedrijf is al meer dan 60 jaar actief en heeft een uitstekende reputatie opgebouwd in de schadeherstelbranche. Nu hebben ze een digitale receptie in gebruik genomen in Leiden.
Probleem van traditionele receptie
Traditionele recepties kunnen dure kostenposten zijn voor bedrijven zoals Schadenet Van Straaten. Er moet immers continu een medewerker aanwezig zijn om de bezoekers verder te helpen. Het kan daarnaast moeilijk zijn om de juiste persoon te vinden.
Voordelen van de digitale service locatie
De digitale service locatie biedt tal van voordelen voor zowel bezoekers als Schadenet Van Straaten Groep.
Verbeterde bezoekerservaring.
Aangezien met de digitale service locatie het voor bezoekers gemakkelijker om zichzelf aan te melden en de juiste persoon te vinden zijn er geen wachttijden en is het hele proces veel persoonlijker. Daarnaast is er sprake van kostenbesparing.
Kostenbesparing
Het vervangen van de receptie met een digitale service locatie kan een enorme kostenbesparing betekenen voor bedrijven, een eenmalige investering die zichzelf snel heeft terugverdiend.
Efficiëntie
Met de digitale service locatie kan de communicatie tussen bezoekers en medewerkers veel efficiënter worden afgehandeld.
Geïnteresseerd in een digitale receptie voor jouw bedrijf?
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.