Schiphol lanceert nieuwe service voor overstappers
Maandag 24 Augustus 2020"Mensen willen en kunnen langzaamaan weer meer reizen. Een deel van de reizigers heeft een overstap korter dan één uur en passeert een veiligheidscontrole en paspoortcontrole. Om het halen van de korte overstap aangenamer te maken en te versnellen is deze nieuwe dienst geïntroduceerd. Ook met minder reizigers blijven we werken aan het verbeteren van onze service."
Miriam Hoekstra - van der Deen, directeur Airport Operations bij Amsterdam Airport Schiphol

Nieuw concept
Bij de nieuwe units kan de reiziger de boardingpass scannen. Aangekomen bij de veiligheids- of paspoortcontrole kan de reiziger de duidelijk herkenbare pas aan het personeel laten zien. Het personeel zal de reiziger naar een speciale lane verwijzen.
Heeft de passagier geen korte overstaptijd maar scant hij wel zijn boardingpass, dan verschijnt er een melding in beeld dat er voldoende tijd is om de vlucht te halen.
Meer informatie
Wil je meer informatie over informatiezuilen, aanmeldzuilen of andere interactieve oplossingen?
Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 607 | E-mail: info@prestop.nl
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.
Boek nu een afspraak: