Screens, glorious screens, bij Tommy Hilfiger's store of the future in Amsterdam

Woensdag 12 December 2018

In december 2016 was Prestop zeer vereerd dat we werden gevraagd om interactieve schermen en oplossingen te ontwerpen en produceren voor de flagship store van Tommy Hilfiger in Regent Street London. Uiteindelijk heeft het 2 jaar geduurd voordat we deze schermen en interactieve oplossingen nu ook in Amsterdam hebben mogen installeren.

De afgelopen twee jaar heeft Prestop 32”, 40”, 86” touchscreens, touchtafel schermen, touch videowalls en interactieve spiegels mogen produceren en installeren in winkels in België, Chili, Duitsland, Denemarken, Engeland, Ierland, Italië, Frankrijk, Mexico, Polen, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

Fashion United had de primeur om al in de winkel te kijken die op 13 december officieel geopend wordt.

 

Touchscreens  Videowalls  Spiegels

Digital endless aisles

De nieuwe winkel van Tommy Hilfiger is voorzien van een selectie 'Digital Endless Aisles' - touchscreens waarmee klanten toegang hebben tot de volledige online collectie van het merk. Is er iets niet op voorraad? Geen probleem. Vind het artikel eenvoudig online en bestel het gratis bij de winkel of bij de klant thuis. Bovendien laten de schermen klanten verschillende looks zien - zoals te zien op modellen op Instagram, op billboards of andere advertenties - en kan de klant elk item van de look vinden.

"Het gaat erom die kloof tussen online en offline te overbruggen en de winkelervaring zo eenvoudig mogelijk te maken", aldus Mark, de winkelmanager.  

Wat heeft de winkel van de toekomst nog meer nodig? Een café natuurlijk. De nieuwe Amsterdamse winkel van Tommy Hilfiger is ook de trotse thuisbasis van een People's Place - een sociale omgeving voor bezoekers die ook in de Londense winkel te vinden is. Er zijn zelfs 'digitale tabellen' - tafels met ingebouwde monitoren waarmee klanten via een kopje koffie naar de online collecties van Tommy kunnen bladeren.

 

Klantervaring wordt steeds belangrijker 

Het valt niet te ontkennen dat de detailhandel aan het veranderen is. Consumenten verschuiven steeds meer naar online en bedrijven moeten zich blijven aanpassen om hun veranderingen bij te houden. "Klantervaring en experience worden steeds belangrijker. Mensen kiezen ervaring boven al het andere, "zei David Wise, directeur van Channel for EMEA, op het World of Commerce-evenement. "Het landschap is aan het veranderen en de retailers die winnen, zijn degenen die zich op de ervaring concentreren."

Bron: Fashion United. Bekijk hier het complete artikel.

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom