Gerelateerde producten
Selfservice informatiepunt
Een selfservice informatiepunt kan in een openbare ruimte worden ingezet van een luchthaven, lobby of ontvangsthal, ook als aanmeldzuil. Uitbreidbaar met barcode scanner, microfoon, speakers, webcam of videochat. Prestop adviseert graag passende apparatuur en software.
Informatiezuil
Een informatiezuil werkt als een magneet op het publiek. In plaats van lukraak informatie uit te delen, bied je de bezoeker de mogelijkheid om zelf informatie op te vragen. Activatie in de vorm van spelletjes op de zuil is mogelijk met onze Omnitapps software.
Quiz zuil
Een quiz zuil met de Omnitapps QuizGame applicatie kan worden gebruikt op beurzen, in showrooms en musea om kennis te testen van bezoekers. Daarna kan er eventueel een call-to-action zijn voor bijvoorbeeld een gesprek met een medewerker. Leads kunnen ook worden gegenereerd door het formulier.
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.