Bij Berden Mode kunnen klanten nu ook bestellen op bestelzuilen.

Berden Mode is een Limburgs familiebedrijf met mode- en woonwinkels en warenhuizen in het hogere segment. Berden Mode levert producten van bekende merken, in de winkels ligt de nadruk op echte shopbeleving.

De weg naar Prestop

Niels Schouten van Berden Mode is ecommerce manager. Hij vertelt: "Om de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en geen "nee" hoeven te verkopen, hadden we het plan opgevat om bestelzuilen in de winkels te plaatsen. Via de informatiezuilen kan er in de totale voorraad bij alle vestigingen gekeken worden. Klanten kunnen bestellingen doorgeven, waarna de artikelen zonder verzendkosten worden thuisbezorgd. We hadden al ervaring met de inzet van zuilen en zochten op internet naar een leverancier die ons plan kon uitvoeren. Zo zijn we bij Prestop gekomen."

Vraagstelling

Berden Mode vroeg aan Prestop om een bestelzuil aan te bieden die via een weboplossing de voorraden in de winkels kon weergeven. Schouten: "Belangrijk daarbij was dat we artikelen konden scannen via de zuil, om zo via de barcode het betreffende artikel meteen via de webshop in beeld te krijgen."

De oplossing van Prestop.

Al snel werd gekozen voor een standaard Prestop bestelzuil. "Ook de software heeft Prestop geleverd, in de vorm van SiteKiosk. Een schil om onze website, die alleen het noodzakelijke weergeeft en de gebruiker binnen de bestelomgeving houdt."

 

"Prestop werkt professioneel, klantgericht en zeer zeker met een persoonlijke touch."
Niels Schouten - Berden Mode

Prestop bestelzuil voor Berden Mode

Berden Mode bestelzuil

In de praktijk.

Berden Mode is begonnen met vier bestelzuilen met een 22" touchscreen, daar zijn er later negen bijgekomen. "Met dertien bestelzuilen in de winkels hebben we een optimale situatie gecreëerd om snel de klant van de juiste informatie te kunnen voorzien. De bestelzuilen staan nu nog bij de kassa's en zijn ook gekoppeld aan de kassa. Ze worden nu door het personeel bediend, om de klanten te kunnen bedienen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de bestelzuilen een prominentere plaats in de winkels kunnen geven", aldus Schouten. "Voor onze winkels is het gebruik ervan nog relatief nieuw. We kunnen echter al wel zien dat grote filialen die meer voorraad hebben, minder gebruik hoeven te maken van de bestelzuilen. De winkels met kleinere voorraden echter, maken intensief gebruik van de mogelijkheid om in de voorraden te kijken van de grotere zaken. Dat is een logische gang van zaken. We zijn zeer tevreden over de bestelzuilen."

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding