Digitale etalage en bestelzuilen voor Boots apotheek Utrecht.

Bij Boots apotheek Utrecht kan de klant terecht voor receptgeneesmiddelen, zelfzorggeneesmiddelen en vitamines. Daarnaast heeft Boots apotheek Utrecht een groot en exclusief aanbod in huid- en lichaamsverzorgingsproducten van mooie merken. Voor Boots is het belangrijk dat de klant goed geïnformeerd wordt en snel geholpen wordt. Ter ondersteuning van dit principe, heeft men gekozen voor de interactieve oplossingen van Prestop.

De weg naar Prestop

Het eerste contact met Prestop werd door medewerkers van Boots gelegd op de webwinkelvakdagen. Toen men later voor de apotheek in Utrecht op zoek was naar interactieve oplossingen, om Cliks en Bricks met elkaar te verbinden, werd er contact gezocht met Prestop en volgde er een bezoek aan het Interactive Experience Center van Prestop.

Vraagstelling

Yvonne Matthijsse, Brandmanager Boots: "We zochten een oplossing om onze online activiteiten te integreren op de fysieke winkelvloer, het Clicks and Bricks principe." Binnen de retail is dit een steeds vaker voorkomend fenomeen, waarbij er sprake is van een eindeloos winkelschap. De klant kan in de winkel gebruik maken van het complete aanbod van de winkel, door middels een touchoplossing online te shoppen en direct af te reken. "Dat hield in dat er ook een betaalmogelijkheid geïntegreerd moest zijn", aldus Yvonne Matthijsse.

De oplossing van Prestop.

Prestop leverde aan Boots een bestelzuil met pin, waarop de webshop kan wordt weergegeven. De klant kan ter plekke een digitaal winkelwagentje vullen en meteen afrekenen, dankzij de geïntegreerde betaalmogelijkheid. In het kader van het snel geven van de juiste informatie, besloot Boots ook een viertal interactieve touchscreens af te nemen bij Prestop, waarmee klanten gemakkelijk en snel bij de gevraagde info kunnen komen.

 

"Vanaf de eerste kennismaking tot aan de implementatie merk je aan alles dat Prestop een 'common sense' bedrijf is. Men doet wat men belooft, men is bereid om creatief mee te denken in operationele oplossingen en er wordt gezorgd voor een aanbieding die werkbaar is en aan de verwachtingen voldoet. Geen verrassingen achteraf, er wordt helder gecommuniceerd wat er verwacht mag worden."
Marc van der Heijdt - Alliance Healthcare / Boots

Boots bestelzuil - Prestop bestelzuilen

Boots bestelzuil

In de praktijk.

Yvonne Matthijsse over het gebruik van de oplossingen: "De touchscreens geven de apotheek een moderne uitstraling. Het scherm buiten zorgt ervoor dat de apotheek ook 's avonds goed zichtbaar is. De schermen bieden ons de mogelijkheid om onze merken en acties op een professionele manier onder de aandacht te brengen bij onze klanten. Het scherm in de beautycorner doet tevens dienst als presentatiescherm. Dat is zeer praktisch ter ondersteuning van bijvoorbeeld trainingen of bedrijfsbezoeken."

Meer informatie

Wil je meer informatie over de Boots bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl of gebruik onderstaand formulier:

Contact Prestop.nl

Contact

Neem contact met ons op via onderstaand formulier.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspreek:

plan een (digitale) rondleiding