Prestop levert bestelzuilen voor Deichmann.

Deichmann, in Nederland en België ook wel bekend als vanHaren, is sinds 1985 het grootste schoenenbedrijf van Europa. Prestop levert bestelzuilen voor de winkels in Nederland, België en Duitsland.

Europa's grootste schoenenretailer DEICHMANN blijft de integratie van stationaire en online aanbiedingen voor zijn klanten bevorderen. Onder andere heropenen zij flagship stores in Essen, Frankfurt en München. Iedereen die producten wil kopen, kan ze bestellen in de winkel via de kassa, via een speciaal bestelzuil of via de iPads van het verkooppersoneel, betalen in de winkel en ze rechtstreeks bij hen thuis laten bezorgen.

DEICHMANN bestelzuilen met ChromeBox

Prestop heeft voor DEICHMANN de bestelzuil ontworpen en geleverd in Duitsland. In de zuil is een ChromeBox geplaatst die zorgt voor een veilige weergave van de vanHaren webshop, dankzij de Chrome Enterprise omgeving. ChromeBox biedt vooral gemak bij de uitrol van een project met hogere aantallen.

 

bestelzuilen

"De nieuwe openingen zijn een geslaagd voorbeeld voor de uitbreiding van het omnichannel-concept bij DEICHMANN. We willen onze klanten het beste van twee werelden bieden en de winkel en online verkoop geschikt maken voor de toekomst." 
Heinrich Deichmann - voorzitter RvB DEICHMANN SE

Meer informatie

Wil je meer informatie over bestelzuilen, self-service kiosken of interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

 

Bron: www.deichmann.com/de/

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding