PERSONEEL GEZOCHT

Dubbelzijdige bestelzuilen voor Domino's pizza leveren meer omzet op.

De gekozen zuil is in samenwerking met Domino’s ontwikkeld. Alle Domino's zijn uitgerust met een dubbelzijdige Evolution kiosk. Zo hebben we gekozen voor een print achter het glas en worden de zijkanten door led aangelicht. Voor de betalingen is gekozen voor Adyen. Uiteraard kan je de zuil ook bekijken in ons Experience Center of via een live stream demo.

Voordelen bestelzuilen

Met de bestelzuilen is er minder menselijk contact nodig bij de bestellingen en kan het contact verschuiven naar het verwelkomen van de klanten en de aflevering van de bestellingen. Hierdoor blijft er meer tijd over voor het bereiden van de pizza’s en kan het (schaarse) personeel optimaal worden ingezet. Domino’s zet de zuilen ook in omdat bewezen is dat een bestelzuil significant meer omzet oplevert omdat er veel meer side sales is.

Domino's bevestigt:

  • Een order kiosk leidt tot gemiddeld 25% meer omzet
  • De gemiddelde besteding per gast stijgt aanzienlijk
  • Helpt voor een efficiëntere personeelsbezetting
  • Verlaagt de maandelijkse kosten
  • Vermijdt lange, onoverzichtelijke drukte voor de kassa
  • Genereert extra inkomsten door upselling en cross-selling

Significante omzetstijging sinds het in gebruik nemen van bestelzuilen in alle vestigingen

 

Achter de (touch)schermen

De kiosk software ontwikkeld voor Domino's is een op maat gemaakte oplossing die door heel het land te vinden is in Domino's stores. Al het beschikbare aanbod in de winkel en op de website staat ook op de kiosk. Klanten kunnen door alle menu categorieën heen scrollen en pizza’s, snacks, shakes, en meer bestellen en aanpassen naar smaak met de ingrediënten selector zoals klanten gewend zijn van Domino's. Iedere avond wordt deze automatisch geüpdatet en draait offline. Alleen de betelling en betaling gebeurt online.

Als de klant zijn bestelling samengesteld heeft, kan afgerekend worden met de ingebouwde pin terminal van Adyen, deze ondersteunt alle gebruikelijke betalingsmogelijkheden. Na betaling wordt de bestelling doorgegeven aan de betreffende store met behulp van de Domino’s API, komt deze ook op het in-store wachtrij scherm te staan en gaan ze gelijk aan de slag met de bestelling.

Naast de hardware levert Prestop, in samenwerking met applicatiespecialisten, ook de bestelapplicatie en de kassa koppelingen met onder andere BORK, Lightspeed L, Lightspeed K, Untill, Gasttrofix, MplusKassa, MrWinston, Trivec, Nuvopos, Twelve, Vectron, Cashdesk, NCR Aloha, GreePOS, Oracle, Micros en VJA Software.

Domino's uitleg Prestop bestelzuilen

Meer informatie

Wil je meer informatie over de Domino's bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl of gebruik onderstaand formulier:

Aanmeldformulier themadagen

Vul het onderstaande formulier in om je aan te melden voor de themadagen.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je op veilige afstand al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Via meer dan 16 webcams en een persoonlijke cameraman laten we je meekijken, "meelopen" met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak:

plan een (digitale) rondleiding