Bestelzuilen voor de Heineken Experience.
De Heineken Experience is gevestigd in de voormalige Heineken Brouwerij, in het centrum van Amsterdam. Wegens capaciteitsgebrek werd de brouwerij in 1988 gesloten. De locatie is nu een eerbetoon aan het merk en toont de bezoeker alles over het erfgoed van Heineken, het brouwproces, de innovaties, sponsoring en het verhaal achter de ster in het logo. Bezoekers kunnen zelf op onderzoek gaan en na afloop genieten van twee Heineken biertjes. Tijdens de tour is er gelegenheid om via een interactieve bestelzuil van Prestop een gepersonaliseerd flesje Heineken te maken.
De oplossing van Prestop.
De Bottle Your Own bestelzuilen zijn onderdeel van een attractie die jaarlijks meer dan 1,1 miljoen bezoekers trekt. "Eén op de vijf bezoekers koopt een gepersonaliseerd bierflesje. Waar we ooit begonnen met alleen de Engelstalige versie van de software, daar presenteren we nu maar liefst 20 talen. Dankzij het analyse programma van Prestop kunnen we zien uit welke landen onze bezoekers komen die een flesje op naam laten zetten. Inmiddels is duidelijk dat de Verenigde Staten en Engeland aan kop staan", aldus Akira.
Redesign Bottle Your Own App
De Bottle Your Own App - custom ontwikkelde software van dochtermaatschappij Omnivision- heeft een compleet redesign gehad. Naast het ombouwen van de interface, van landscape naar portrait, hebben we samen met Heineken gekeken naar andere aspecten van de app en deze geüpdatet. Bezoekers kunnen kiezen uit twee verschillende Heineken labels, maar we hebben ook rekening gehouden dat in de toekomst andere labels aangeboden kunnen worden, bijvoorbeeld het Heineken 0.0 label.
"Ik zou graag nog eens een gepersonaliseerd biertje doen met Prestop!"
Akira Seriese - Heineken
In de praktijk.
De Bottle Your Own bestelzuilen bevallen zo goed, dat er plannen zijn om uit te breiden met nog eens 5 exemplaren. Akira: "In de huidige opzet kan men via de software via de zuil betalen, met een creditcard. Bij uitbreiding denken we aan een all-round pinautomaat. Prestop is een perfecte sparringpartner, zonder hen hadden we dit niet kunnen doen op deze manier. We hebben samen gekeken naar de mogelijkheid om een alternatief label te kiezen. Naast het originele Heineken label, kwamen we uit op een 'Amsterdam' Heineken label. Die wordt het meest gekozen, een echt souvenir."
Meer informatie
Wil je meer informatie over Heineken Experience bestelzuilen of andere interactieve oplossingen?
Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606 | E-mail: verkoop@prestop.nl | Vul het contactformulier in.
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.