In opdracht van een partner heeft Prestop drie bestelzuilen geleverd en geïnstalleerd in een franchise restaurant gevestigd in Boven 't IJ.
Orders worden nu via bestelzuilen opgenomen en betaald. De bestelling komt binnen op meerdere keukenschermen. Deze zijn in verschillende zones ingedeeld. Iedere (deel)bestelling wordt op een zelfklevende bon afgedrukt. Op een assembly scherm bij de uitgiftebalie wordt de status van de totale bestelling in de gaten gehouden. Als een bestelling wordt afgerond, wordt er op een aangesloten afhaal scherm aangegeven dat de bestelling klaar is om te worden afgehaald.
Via een van de betaalzuilen is het alleen mogelijk om met contant geld te betalen. De zuil is namelijk uitgerust met een Easy Cash systeem van Cikam.
De oplossing is klantvriendelijk en werkt eenvoudig; de klant werpt contant geld in het systeem en het systeem geeft automatisch wisselgeld terug.
Het geld zit veilig achter slot en grendel, maar wel inzichtelijk. Bovendien voorkomt dit interne fraude en kasverschillen. En omdat het systeem het geld meteen telt en controleert op echtheid, is er direct inzicht in de cashflow. Het niet meer tellen van de kassalade bespaart de retailer nu veel tijd.
De twee overige zuilen zijn uitgerust met een betaalautomaat van Worldline waar contactloos of met pin kan worden betaald. Na betaling wordt er automatisch een bon uitgedraaid waar naast de bestelling ook het afhaalnummer op staat geprint.
Samen met o.a. de partner die deze oplossing heeft geleverd zorgen we ervoor dat er een totaal oplossing kan worden geleverd. Uiteraard kunnen de zuilen ook geleverd worden zonder software in diverse configuraties. Zo kunt u ook kiezen voor zuilen met een RFID-reader, QR- en barcode reader, webcam, etc.