Royal Canin genereert leads en betrokkenheid bij bezoekers met quiz en scan & win zuilen.

Royal Canin is een succesvolle organisatie en een toonaangevend merk op het gebied van gezonde voeding voor kat en hond. Om in contact te komen met honden- en kattenbezitters en binding te hebben met de klanten, zoekt Royal Canin de klant op door op evenemten als het Animal Event in de Beekse Bergen aanwezig te zijn. Daar weet men de aandacht van de bezoeker te trekken door leuke leuke vormen van activatie, met behulp van de technologie van Prestop. De scan & win zuilen van Prestop zorgen voor beleving, traffic en omzet. De bezoeker wordt actief betrokken, een perfect stuk actiemarketing.

De weg naar Prestop

Royal Canin heeft Prestop ingeschakeld om aan actiemarketing te gaan doen. De opdracht: trek de aandacht van de bezoeker, zorg middels activatie dat de bezoeker betrokken wordt bij Royal Canin en beloon de interactie.

Vraagstelling

Gevraagd werd om een systeem te maken waarbij aan de bezoeker een winspel gepresenteerd wordt. Klanten ontvangen bij aankoop van een product een voucher die gescand kan worden, met kans op het kraken van de kluis. De prijs is dan een maand lang gratis katten- of hondenvoer van Royal Canin. Na scannen is er direct te zien of er een prijs gewonnen is.

De oplossing van Prestop.

Prestop maakte voor Royal Canin de scan & win zuil. Een interactieve informatiezuil, voorzien van touchscreen en barcode scanner. Naast het interactief geven van informatie aan de gebruiker, kunnen deelnemers aan de scan & win actie ter plekke hun voucher scannen en meteen zien of zij een prijs gewonnen hebben. De unieke scan & win applicatie is ontwikkeld door Prestop.

Prestop Royal Canin scan & win zuil

Royal Canin scan & win zuilen

In de praktijk.

De Scan & Win informatiezuil is een echte trekpleister voor Royal Canin en betrekt op een interactieve wijze de katten- en hondenliefhebbers bij het merk. Een goede vorm van brand activatie dus. Dankzij de Scan & Win software kan Royal Canin acties vormgeven naar believen; zo kan er door Prestop ingesteld worden hoeveel prijzen er weggegeven worden, over hoeveel dagen de prijzen verdeeld moeten worden en kan de data die via het invulformulier verzameld wordt later gebruikt worden voor analyse door Royal Canin.

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom