Prestop presenteert Schiphol selfservice informatiepunten tijdens FTE-APEX Asia Expo

Dinsdag 12 November 2019

Van 12 tot en met 13 november staat Prestop op de beurs Future Travel Experience in Singapore op stand D1. De FTE-APEX Asia Expo 2019 is de grootste beurs van Azië als het gaat om "travel experience".

Schiphol selfservice informatiepunten

Samen met RIFF, 24Sessions, Gen25 en M2Mobi presenteren wij de selfsservice informatiepunten die momenteel op Schiphol staan.

Met deze oplossing kunnen reizigers hun vluchtinformatie opzoeken, plattegronden raadplegen en veelgestelde vragen en antwoorden bekijken. Bij complexe vragen of problemen kan de reiziger met een Schiphol medewerker communiceren via videocall, WhatsApp en Messenger. Indien nodig komt een mobiele assistent naar de reiziger toe om deze ter plekke te helpen.

 

Selfservice informatiepunten

Meer informatie

Wil je meer informatie over selfservice informatiepunten, SiteKiosk of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding