Prestop presenteert Schiphol selfservice informatiepunten tijdens FTE-APEX Asia Expo

Dinsdag 12 November 2019

Van 12 tot en met 13 november staat Prestop op de beurs Future Travel Experience in Singapore op stand D1. De FTE-APEX Asia Expo 2019 is de grootste beurs van Azië als het gaat om "travel experience".

Schiphol selfservice informatiepunten

Samen met RIFF, 24Sessions, Gen25 en M2Mobi presenteren wij de selfsservice informatiepunten die momenteel op Schiphol staan.

Met deze oplossing kunnen reizigers hun vluchtinformatie opzoeken, plattegronden raadplegen en veelgestelde vragen en antwoorden bekijken. Bij complexe vragen of problemen kan de reiziger met een Schiphol medewerker communiceren via videocall, WhatsApp en Messenger. Indien nodig komt een mobiele assistent naar de reiziger toe om deze ter plekke te helpen.

 

Selfservice informatiepunten

Meer informatie

Wil je meer informatie over selfservice informatiepunten, SiteKiosk of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Bezoek ons

Interactive Experience Center.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa. Meer dan 60 interactieve oplossingen staan voor klaar om te bekijken en te proberen. Onze productmanagers en adviseurs staan voor je klaar, met als doel om ook voor jou een oplossing te bieden. Het Interactive Experience Center bevindt zich op Ekkersrijt 4611, Son en Breugel en is op afspraak ook buiten de normale kantooruren te bezoeken!

 

bezoek de showroom