Prestop presenteert Schiphol selfservice informatiepunten tijdens FTE-APEX Asia Expo

Dinsdag 12 November 2019

Van 12 tot en met 13 november staat Prestop op de beurs Future Travel Experience in Singapore op stand D1. De FTE-APEX Asia Expo 2019 is de grootste beurs van Azië als het gaat om "travel experience".

Schiphol selfservice informatiepunten

Samen met RIFF, 24Sessions, Gen25 en M2Mobi presenteren wij de selfsservice informatiepunten die momenteel op Schiphol staan.

Met deze oplossing kunnen reizigers hun vluchtinformatie opzoeken, plattegronden raadplegen en veelgestelde vragen en antwoorden bekijken. Bij complexe vragen of problemen kan de reiziger met een Schiphol medewerker communiceren via videocall, WhatsApp en Messenger. Indien nodig komt een mobiele assistent naar de reiziger toe om deze ter plekke te helpen.

 

Selfservice informatiepunten

Meer informatie

Wil je meer informatie over selfservice informatiepunten, SiteKiosk of andere interactieve oplossingen?

Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 606  |  E-mail: verkoop@prestop.nl

Boek nu

interactive live stream.

Je bent altijd welkom in het grootste Interactive Experience Center van Europa, echter voorlopig alleen via verbinding met Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken met de demo’s die de presentatoren op veilige afstand van elkaar geven. Onze productmanagers streamen met je mee vanuit thuis om alle vragen direct te beantwoorden over de meer dan 60 interactieve oplossingen. Oplossingen die tijdens deze crisis, maar uiteraard direct hierna, direct zijn in te zetten.

Zodra het weer kan ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel.

 

boek nu een Interactive Live Stream