Schiphol heeft nieuwe zuilen van Prestop in gebruik genomen!

Donderdag 25 Juni 2020

Het doel van deze zuilen is om mensen die een overstap maken op Schiphol en maar weinig tijd hebben om hun volgende vlucht te halen niet achteraan te laten sluiten bij security. Mensen kunnen hun ticket scannen bij de zuil en als ze maar 50 minuten hebben om hun volgende vlucht te halen en krijgen ze een priority ticket geprint. Hiermee kunnen ze de wachtrij bij de douane omzeilen en op tijd bij hun volgende vlucht zijn.

De zuilen zijn gemaakt van hetzelfde materiaal als de eerder gemaakte zuilen voor Schiphol, namelijk van HI-MACS. Dit zorgt voor vloeiende lijnen en gladde oppervlakten. De zuilen zijn daardoor heel gemakkelijk schoon te maken. Ze hebben een 32" monitor met hoge helderheid geïntegreerd voor signage. Daarnaast zijn er een 18,5" touchscreen, barcodescanner en thermische ticketprinter.

Bekijk hier hoe makkelijk het allemaal werkt.

Meer informatie

Wil je meer informatie over informatiezuilenaanmeldzuilen of andere interactieve oplossingen?
Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 607  |  E-mail: info@prestop.nl

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Ook nu ben je van harte welkom in ons Interactive Experience Center, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Daarnaast geven we digitale tours via Skype, Zoom of Teams. Via meer dan 16 webcams laten we je live meekijken, “meelopen” met onze specialisten die door ons Interactieve Experience Center lopen. Live worden de beelden getoond via meerdere cameraposities en kun je direct vanuit thuis vragen stellen. Vragen over onze interactieve oplossingen, maar ook hoe wij de toekomst zien. Oplossingen die tijdens en na deze crisis direct zijn in te zetten.

 

plan een (digitale) rondleiding