Bezoekers zetten hun mandje bij de kassa en de producten verschijnen automatisch op het scherm!
MELD JE AAN!
SELF SERVICE WEEK
De Heineken Experience is gevestigd in de voormalige Heineken Brouwerij, in het centrum van Amsterdam. Wegens capaciteitsgebrek werd de brouwerij in 1988 gesloten. De locatie is nu een eerbetoon aan het merk en toont de bezoeker alles, met een tour, over het erfgoed van Heineken, het brouwproces, de innovaties, sponsoring en het verhaal achter de ster in het logo.
Heineken Experience Amsterdam heeft een grote verbouwing achter de rug waarbij de shop is aangepast. We hebben een mooie besteloplossing gemaakt met RFID-technologie zodat bezoekers gemakkelijk en snel kunnen afrekenen via ons bestelscherm. Na de tour kunnen bezoekers Heineken-souvenirs vanaf nu in de shop eenvoudig afrekenen via de vijf Prestop besteloplossingen.
Samen met een team van interieur ontwerpers hebben we de hardware op maat gemaakt zodat het aansloot op de materialen zoals glas, tegelwerk en specifieke lakkleuren.
Er is een softwareoplossing ontwikkeld die werkt als een standalone Self-Checkout waar klanten hun producten in een mandje in een keer kunnen afrekenen zoals tegenwoordig al vaker te zien valt zoals bijvoorbeeld bij de Albert Heijn en Decathlon.
Extra in deze oplossing is dat er gebruikt gemaakt wordt van een door Mielo&Alexander ontwikkelde RFID basket oplossing. Hierbij wordt een geheel mandje in één keer uitgelezen. Rondom de bak waar de klanten hun winkelmandje plaatsen, herkennen gevoelige RFID-antennes alle productlabels binnen één seconde. De unieke productnummers worden naar een server verzonden. De server antwoordt vervolgens met alle productnamen en -prijzen.
Deze informatie tonen we op het scherm waarna de klant kan afrekenen via een Adyen POS-betaalterminal. Na een succesvolle betaling gaat de data terug naar de server die vervolgens via een subsysteem de producten “vrij geeft” voor passage bij de RFID-antidiefstal-detectiepoortjes bij de uitgang. Wij hebben een systeem toegepast voor het inboeken van producten in het magazijn, zodat helemaal kan worden bijgehouden wat de voorraadstatus is.
Naast de Self-Checkout is er ook een service desk variant ontwikkeld, deze is bedoeld voor een medewerker om klanten te helpen en te woord te staan. De service desk variant is een uitgebreide versie van de Self-Checkout. Hier kunnen bezoekers ook cash afrekenen of op cost center.
Omdat wij zelf alle software inhouse ontwikkelen geeft de opdrachtgever Heineken de mogelijkheid om bij vragen en/of problemen direct met de juiste personen te schakelen. Ook mogen we meerdere uitbreidingen ontwikkelen voor het inzichtelijk maken van data, verdere optimalisatie en het beheer van de systemen.
Bekijk het aanbod en vraag een vrijblijvende offerte aan bezoek ons interactive experience center vraag maatwerk aan
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.