RESELLERS GEZOCHT

Self-service oplossingen van Prestop

Ontdek onze self-service oplossingen.

Prestop is producent van self-service producten zoals self-order bestelzuilen, check-in zuilen, aanmeldzuilen, ticket zuilen en zelfscankassa’s.

Onze bestelkiosken voor de retail, foodcorners, quick service restaurants en onbemande winkels zijn specifiek ontwikkeld voor deze omgevingen en worden door Prestop ontworpen, geproduceerd, geïnstalleerd en ook onderhouden bij de eindklant op locatie. 

De aanmeldzuilen en check-in zuilen kunnen worden voorzien van een camera, barcode- en nfc readers, id-card readers. 

self-service oplossingen aanvragen

 

On-site service, support en onderhoud:

We ontzorgen onze klanten door alle hardwareproblemen op te lossen en ervoor te zorgen dat de software op de pc's wordt geïnstalleerd. We bieden ook on-site service voor de eindgebruiker, zodat deze altijd verzekerd is van een functionele self-service kiosk.

Onze technische dienst en partners ondersteunen de bestelkiosken 7 dagen per week, ook in het weekend. Wil je volledig ontzorgd worden? Dan bieden we je de mogelijkheid van een servicecontract. Zo ben je altijd verzekerd van een goed werkende zuil.

Partnerschappen & voordelen klant

Brancheorganisaties

Brancheorganisaties hebben Prestop geselecteerd als exclusief partner voor de levering van bestelzuilen. Zij hebben ons gekozen omdat wij de leden van deze brancheorganisaties goed kunnen adviseren, we op maat gemaakte oplossingen hebben en ook voordelen kunnen bieden.

Payment Service Providers

Door de jaren heen zijn er al veel verschillende kassa koppelingen ontwikkeld waar de eindklant direct mee aan de slag kan. In samenwerking met de Rabobank, Pay.nl, CCV, CM.nl, Mollie, Multisafepay, Worldline, Buckaroo en Adyen levert Prestop ook ondersteuning aan de organisaties en bedrijven die niet alleen online en bij de kassa gebruik willen maken van de diensten van deze partijen maar ook in combinatie met een bestelzuil. 

Onze productspecialisten staan klaar om de implementatie van de betaalterminal met je webshop soepel te laten verlopen.

Softwarepartijen

Prestop werkt ook samen met softwareleveranciers om de ideale combinatie te vinden die aansluit bij de wensen van de klant en past bij onze hardware.

Self-Order QSR & Self-Checkout cases

Klanten kunnen ook eten en drinken bestellen aan een bestelzuil en deze óf ter plekke eten óf bestellen om mee te nemen. Zo wordt personeel bij bijv. Domino's Pizza en McDonald's ingezet in de keuken, in plaats van achter de kassa. Bekijk hier een aantal cases van hoe we dit voor restaurants en retail hebben uitgewerkt.

Tickets en aanmelden cases

Bezoekers kunnen makkelijk, snel en veilig tickets voor de voorstellingen en gaming sessies kopen, maar ook zichzelf of hun auto aanmelden via de Prestop ticketbestelzuilen en aanmeldzuilen. Daarnaast hebben we ook scanzuilen die worden gebruikt om tickets, coupons en boardingpasses te scannen.

Schiphol Self-Service Units informatiepunten video

Schiphol selfservice informatiepunt

Bekijk de video van Schiphol over de informatiezuilen.

meer info

Meer informatie, demo of prijsopgave over onze self-service-producten?

Neem dan contact op met Prestop! 0499-367 606  | verkoop@prestop.nl | Vul het formulier hieronder in.

Bezoek nu

ons Interactieve Experience Center.

Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.

Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.

Boek nu een afspraak