Schiphol selfservice informatiepunt
Bekijk de video van Schiphol over de nieuwe informatiezuilen.
RESELLERS GEZOCHT
Prestop is producent van self-service producten zoals self-order bestelzuilen, check-in zuilen, aanmeldzuilen, ticket zuilen en zelfscankassa’s.
Onze bestelkiosken voor de retail, foodcorners, quick service restaurants en onbemande winkels zijn specifiek ontwikkeld voor deze omgevingen en worden door Prestop ontworpen, geproduceerd, geïnstalleerd en ook onderhouden bij de eindklant op locatie.
De aanmeldzuilen en check-in zuilen kunnen worden voorzien van een camera, barcode- en of nfc readers, id-card readers.
self-service oplossingen aanvragen op het formulier onderaan de pagina
Door de jaren heen zijn er al veel verschillende kassa koppelingen ontwikkeld waar de eindklant direct mee aan de slag kan.
Wij ontzorgen onze klanten door alle hardware zaken uit handen te nemen en zorgen dat de software van onze software-partners of je software op de pc’s worden geïnstalleerd. We bieden ook on-site service voor de eindgebruiker zodat die altijd is verzekerd van een functionele bestelzuil.
Onze technische dienst en service partners bieden 7 dagen per week support op de bestelkiosken, ook in het weekend. Wens je volledig ontzorgd te worden? Dan bieden wij je de mogelijkheid aan om een service contract af te sluiten. Zo ben je altijd verzekerd van een functionerende bestelkiosk.
Bekijk hieronder wat we voor jou hebben!
Brancheorganisaties hebben Prestop geselecteerd als exclusief partner voor de levering van bestelzuilen. Zij hebben ons gekozen omdat wij de leden van deze brancheorganisaties goed kunnen adviseren, we op maat gemaakte oplossingen hebben en ook voordelen kunnen bieden.
In samenwerking met de Rabobank, Pay.nl, CCV, CM.nl, Mollie, Multisafepay, Worldline, Buckaroo en Adyen levert Prestop ook ondersteuning aan de organisaties en bedrijven die niet alleen online en bij de kassa gebruik willen maken van de diensten van deze partijen maar ook in combinatie met een bestelzuil.
Zo heeft Prestop betaalterminals op voorraad om je te ontzorgen en om levertijden te verkorten. Onze productspecialist staat klaar om de implementatie van de betaalterminal met je webshop soepel te laten verlopen.
Klanten kunnen ook eten en drinken bestellen aan een bestelzuil en deze óf ter plekke eten óf bestellen om mee te nemen. Zo wordt personeel bij bijv. Domino's Pizza en McDonald's ingezet in de keuken, in plaats van achter de kassa. Bekijk hier een aantal cases van hoe we dit voor restaurants hebben uitgewerkt.
Bezoekers kunnen makkelijk, snel en veilig tickets voor de voorstellingen en gaming sessies kopen, maar ook zichzelf of hun auto aanmelden via de Prestop ticketbestelzuilen en aanmeldzuilen. Daarnaast hebben we ook scanzuilen die worden gebruikt om tickets, coupons en boardingpasses te scannen.
Bekijk de video van Schiphol over de nieuwe informatiezuilen.
Neem dan contact op met Prestop! 0499-367 606 | verkoop@prestop.nl | Vul het formulier hieronder in.
Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.