Bestelzuil voor Feyenoord Fanshop
Wereldwijde bezorging nu mogelijk voor bezoekers van de Fanshop.
Lees verderExperience Center van ABB heeft videowalls, curved screens en led displays
Deze schermen worden gebruikt door ABB interactieve weergave van hun professionele oplossingen voor professionals.
Lees verderShisha Fame Aken is de eerste in zijn branche met een tweezijdige bestelzuil
Shisha Fame in Aken is de eerste in zijn branche met een interactieve dubbelzijdige totem met ticketprinter en bestelsoftware.
Lees verderSelf-service units van Schiphol nu ook voor de douane
Naast de al bestaande selfservice informatiepunten in de verschillende locaties in de terminal, zijn deze zuilen nu ook te vinden bij de douane.
Lees verderHeineken Experience Centre heeft geupdate Bottle Your Own
Jammer genoeg is het Centre voor 4 weken gesloten, maar daarna is een geupdatet Bottle Your Own aanwezig.
Lees verderKids Corner voor Tommy Hilfiger in Duitsland
Samen met Omnitapps Games maakt dit de perfecte combi voor vermaak voor kinderen tijdens het shoppen.
Lees verderNieuwe outlet winkel Tommy Hilfiger en Calvin Klein Duitsland
Hun grootste outlet store in Duitsland heeft maar liefst tien Prestop touchscreens.
Lees verderRamen noodles bestellen kan nu via de bestelzuilen bij Ramen-Kingdom
Nu kunnen de chefs zich volledig richten op het voorbereiden van de lekkerste ramen.
Lees verderDigitale receptie met handgel dispenser bij Eazit
Om bezoekers zich snel en contactloos te laten melden, heeft het bedrijf nu een zuil met dispenser ingezet.
Lees verderBroodjesBus upgrade naar desinfectie bestelzuil
Na 4 maanden gebruik te hebben gemaakt van een reguliere bestelzuil, is die zuil nu een handgel dispenser ingebouwd gekregen.
Lees verderCoca Cola voor ondernemers post over Prestop bestelzuilen
Ook Coca Cola ziet de vele mogelijkheden in van het bestellen via een bestelzuil.
Lees verderBroodjesBus gebruikt sinds deze week een Prestop bestelzuil
Klanten kunnen nu bestellen met een bestelzuil, hiermee kunnen ze veilig hun bestelling plaatsen en contactloos betalen in de 1,5m maatschappij.
Lees verderPartners gaan Prestop zuilen inzetten bij gemeente- en ziekenhuizen
Ricoh en JCC zullen een twintigtal informatiezuilen plaatsen bij gemeente- en ziekenhuizen.
Lees verderVVV Inspiratiepunt Winterswijk heeft Prestop schermen
In het nieuwe VVV Inspiratiepunt in Winterswijk zitten schermen met Omnitapps die de bezoekers op interactieve manier van informatie over de regio moeten voorzien.
Lees verderBestelzuil voor Wok to Go
Een Luminant bestelzuil voor klant Wok to Go Damstraat in Amsterdam.
Lees verderHolland boven Amsterdam trekt de spotlight weer naar zich toe
Op de Vakantiebeurs showt Holland boven Amsterdam met Omnitapps en het 103" Prestop touchscreen wat het te bieden heeft.
Lees verderPrestop touchscreens onderdeel van fygital-strategie Intergamma
Intergamma, het moederbedrijf van Karwei en Gamma, is een nieuwe richting opgeslagen: ‘fygital retail’. Prestop heeft voor de winkels meerdere touchscreens geleverd.
Lees verderPrestop levert al 3 jaar touchscreen oplossingen aan Tommy Hilfiger
Sinds 2017 is Prestop leverancier van touchscreens, interactieve spiegels en videowalls voor de winkels van Tommy Hilfiger.
Lees verderPrestop levert 62 bestelzuilen aan DEICHMANN / vanHaren
Prestop bestelzuilen worden in de DEICHMANN winkels in Nederland, België en Duitsland geplaatst.
Lees verderNieuwe retail innovaties op EuroShop 2020
Op EuroShop 2020 showt Prestop de nieuwste innovaties voor de retail op stand 6/D19.
Lees verderPrestop bestelzuilen op Horecava
Tijdens de Horecava zijn Prestop bestelzuilen en selfservice kiosken op verschillende stands te zien.
Lees verderBezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.