Uitbreiding van inbouwtouchscreens in operatiekamers Rijnstate Arnhem
Naadloze integratie en verbeterde hygiëne. Deze schermen bieden artsen een efficiënte manier om beeldroutering te bedienen in de OKs.
Lees verderNieuwe SSU's en PRM Call Points Schiphol Aviation Solutions
Schiphol en Prestop hebben veel geleerd van de afgelopen 7 jaar en komen met een nieuwe SSU en PRM Call Points. Lees wat we leerden en hoe we dit toepassen.
Lees verderDiepgaande inzichten in de technische werking van aanmeldzuilen van Prestop
Leer alles over de technische werking van Prestop aanmeldzuilen en hun impact op registratie-ervaringen.
Lees verderNieuw bij Valk Exclusief Hotels: De Valk Service Kiosk van Prestop
Sla de rij voor het inchecken over met de Valk Service Kiosk van Prestop. Sneller en gemakkelijker aankomen gegarandeerd.
Lees verderArrahma Islamitisch Uitvaartfonds laat leden inschrijven via Evolution infozuil
Op vier locaties staan informatiezuilen waar men zich kan inschrijven om lid te worden van het Arrahma Islamitisch Uitvaartfonds.
Lees verderGa er op uit! Tips voor een dagje uit in de Achterhoek op onze touchscreens
Via onze touchscreens kunnen bezoekers aan twee campings zien wat er te doen is in de Achterhoek.
Lees verderOptimaliseer de Self-Checkout Ervaring: 7 Onmisbare Tips
Optimaliseer de self-checkout ervaring voor jouw klanten met onze 7 onmisbare tips. Lees nu hoe je tevreden klanten creëert en je concurrentie verslaat!
Lees verderSchadenet Van Straaten Groep in Leiden vervangt receptie met digitale servicelocatie
Een digitale receptie van Prestop zorgt voor een naadloze digitale verbinding tussen bezoeker en het kantoor.
Lees verderDe Schaapskooi: De laatste van de informatiezuilen voor de TIP Meierijstad
Prestop informatiezuilen - Dé manier om Meierijstad te ontdekken, nu bij de Schaapskooi in Schijndel.
Lees verderPrestop vermeld als partner van Schiphol, met mooie folder van onze self-service unit
Efficiënte Self-Service Unit in samenwerking met Schiphol Aviation Solutions is een succes. Lees er meer over hier.
Lees verderAstrum IT's interactieve brochure: Showcasing Prestop zuilen
Astrum IT, een langdurige partner en klant van Prestop zuilen, heeft een nieuwe interactieve brochure met een filmpje en foto van hun software op de zuilen.
Lees verderInnovatieve Express Check-in zuilen voor efficiëntere aftersales processen in automotive branche
De Terwolde Groep Renault heeft nu vier lockerkiosks in het noorden van Nederland staan.
Lees verderSMS zuil oplossing voor Takeaway
Via deze zuil kan personeel zich aanmelden en een SMS krijgen wanneer een pakket is bezorgd.
Lees verderKleurrijke aanmeldzuilen met printers en scanners
Voor een Belgische klant hebben wij twee aanmeldzuilen met een mooi blauwe kleur mogen ontwerpen en maken.
Lees verder20 Self Service Units voor Hamad Airport
Voor Atos Qatar en met Atos NL en Schiphol heeft Prestop de laatste weken hard gewerkt om een twintigtal Self Service Units te produceren voor Hamad Airport.
Lees verderSchiphol informatiezuilen op World Aviation Festival
Bekijk onze Schiphol Self Service Unit in de RAI op het World Aviation Festival vandaag en morgen!
Lees verderWPS Parking Solutions en Prestop bundelen krachten voor premium papierloze parkeerervaring
De samenwerking combineert de expertise van beide partijen, wat resulteert in een premium papierloze parkeerervaring.
Lees verderVideo: Aftermovie Adyen met Prestop zuilen in Amsterdam
Een speciale aftermovie met Prestop's aanmeld- en bestelzuilen op het klantenevenement Elevate van Adyen.
Lees verderPersoneelstekort? Zet een Prestop aanmeldzuil in
Neem je personeel werk uit handen door het aanmeld- en registratieproces te digitaliseren.
Lees verderAanmeldzuil voor De Ridder in Best
Prestop plaatst aanmeldzuil bij De Ridder in Best voor monitoring van bezoekers en follow up.
Lees verderNationale Carrièrebeurs huurt 7 registratiezuilen
Registratiezuilen met speciale Omnivision software zorgen voor een vloeiende inloop van bezoekers.
Lees verderBezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.