Week van de Self Service
Ongetwijfeld heb je al eens een bestelkiosk gebruikt om een hamburger bij McDonald's of een pizza bij Domino’s te bestellen. Andere voorbeelden van self service-toepassingen zijn de zelfscankassa bij Wibra, de webshopzuil bij de Bijenkorf, incheck oplossingen bij The Chocolate Factory Noordkade in Veghel, een passenger experience zuil bij op Schiphol of het aanmelden via een digitale receptie.
Leer van de ervaringen van bedrijven die al self service inzetten en implementeren.
Tijdens de Week van de Self Service nemen we je mee in de (on)mogelijkheden van het inzetten van zuilen/kiosks voor jouw organisatie.
Maak kennis met meer dan 45 diverse oplossingen in één ruimte.
De Week van de Self Service wordt gehouden in het Experience centre van Prestop. Naast een “marktkramen” van diverse tech specialisten treft u op deze schitterende locatie, bij deze grootste fabrikant van self service oplossingen en interactieve toepassingen, meer dan 45 diverse oplossingen aan. Uniek in de wereld.
Verplicht vanaf juni 2025
Ook zullen we de nieuwste ontwikkelingen naar voren brengen op het gebied van bijvoorbeeld Softpos en Audionav.
Deze tekst to speech oplossing zal verplicht zijn vanaf juni 2025!
Waar
De Week van de Self Service vindt plaats in het Experience Centre van Prestop.
Prestop is gevestigd op de Ekkersrijt 4611 te Son en Breugel.
Wanneer?
Het evenement wordt gehouden op dinsdag 20, woensdag 21 en donderdag 22 mei 2025.
Voor wie is dit gratis event bedoeld?
Dit gratis evenement is ideaal voor bedrijven, hotels, cateraars, QSR’s, gemeenten, logistieke centra, pretparken, theaters, lunchrooms, retailers, leisure bedrijven,campings, vervoersbedrijven, musea, etc. die een selfservice toepassingen en interactive expierience wil implementeren of willen verbeteren.
Voor toeleveranciers en (con)collega’s plannen we graag buiten het event een afspraak in om vooraf of achteraf een bezoek te plannen aan het Experience Centre van Prestop. Dit kan via de button hieronder.
Plan een afspraak buiten het event
Sponsoren van het event
Star TLS Boca-Systems Cikam ChromeOS Mollie ELO Prestop
Wat voor soort presentaties worden er gehouden?
Learnings
Tijdens dit event delen vertegenwoordigers van onder meer Bakker Bart, Wibra, Schiphol en The Chocolate Factory hun ervaringen met self service. Zij zullen vertellen wat er aan voorbereidingen nodig waren, wat ze hadden onderschat, wat het hen oplevert, etc.
Thema’s
Verplicht vanaf 25 juni 2025!
- De European Accessibility Act (EAA): 2019/882 (AudioNav)
Betalingsmogelijkheden Self Order
- SoftPOS
- Betalen met contant geld?
- Beschikbare betalingsmogelijkheden
Automatisering
- De impact op de IT-afdeling
- Windows, Android of GoogleOS?
- Ben ik verplicht een bonnetje bij self order aan te bieden?
Overig
- Hoe pas ik interactive Experience toe?
- Wat voor impact heeft het voor het (winkel)personeel?
- Hoe waarborg je privacy?
- Etc.
Sprekers en agenda
Elke dag hebben we andere sprekers maar zullen de marktplaats, de opstelling met de self service toepassingen
en de interactieve oplossingen gelijk zijn.
Dinsdag 20 mei
Sprekers zijn Gertjan Bluemink van Schiphol, een spreker van Peripass, Valk Exclusief, Google ChromeOS en Alexander Aelberts van Prestop.
Woensdag 21 mei

Bezoek nu
ons Interactieve Experience Center.
Prestop heeft het grootste Interactieve Experience Center van Europa. Je bent van harte welkom in onze showroom, op Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel, waar we je al onze oplossingen kunnen tonen.
Liever online? Onze specialisten lopen graag met de iPhone met Zoom door ons Interactieve Experience Center. Live worden de beelden getoond en kun je direct vanuit thuis/werk vragen stellen.